آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
امام جمعه شهرستان کازرون:
امام جمعه شهرستان کازرون: امام حسین(ع) حقیقت قرآن است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در نماز جمعه این هفته شهرستان که همزمان با عاشورای حسینی با حضور با شکوه عزاداران حسینی برگزار شد ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: عزاداران سرور و سالار شهیدان خونخواه و وارث همه انبیاء و اولیاء الهی می باشند.
وی ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم ادامه داد: کسانی که توهین به قرآن کریم می نمایند توهین به تور الهی می کنند و امام حسین(ع)حقیقت قرآن برای بندگان می باشد.
امام جمعه کازرون تصریح داشت: در راه امام حسین(ع) وظیفه داریم بیعت کنیم با امام زمان(عج) برای دفاع از اسلام و ارزشهای دین که نباید خدشه ای اجازه دهیم وارد شود.
وی اشاره داشت: خونی که در رگ های ما می جوشد در راه انتقام و خونخواهی امام حسین (ع) است و باید در راه از این مکتب الهی در هر شرائطی در برابر دشمنان دفاع نمائیم.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی در در خطبه دوم با تشکر از همه دست اندرکاران عزای امام حسین(ع)  و این که ان شاالله وعده خداوند برای عزاداران حسینی نصیب همه عزاداران که با نیت شرکت کردند شود بیان داشت: عزاداری امسال عزاداران امام حسین(ع) برای همگان شگفتی بود.
وی تاکید کرد: الحمدالله امسال شور و شعور حسینی در بین همه مردم  خصوصا جوانان که در برابر طوفان تبلیغات دشمن، استوار ایستاده اند بسیار زیبا بود.
خطیب نماز جمعه کازرون ایراد داشت: عزاداران  امام حسین(ع) نشان دادند که  نه گرمای هوا و نه مشکلات اقتصادی نمی تواند این مردم را  از امامشان ذره ای فاصله و جدای حاصل کند.
وی تاکید کرد: زیبای عزاداری امام حسین(ع) قرآن به دست بودن عزاداران بود و این نشان دهنده این است که عزاداری ما صحنه مقابله با گلوله های دشمن می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی گفت: دشمنان مکتب امام حسین(ع) از دستاوردها  و گسترش اسلام و حجاب که داره گسترده می شود متحیر مانده اند ودشمنان از موجودیت و بقای خود می ترسند وتاریخ نشان داده که سیتره دین بر جهان قطعا انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: برکت شیعه حجاب، قرآن و عزاداری بر اهل بیت خصوص امام حسین(ع) بر دشمنان لرزه انداخته و ان شالله  عاشورا را به صحنه انتظار امام زمان(عج) تبدیل می کنیم.
امام جمعه کازرون در انتها به ذکر مصیبت روز عاشورا اهل بیت(ع) پرداخت و سپس با توجه به روز5مرداد روز سالروز اقامه اولین نماز کشور با ذکر نام امام جمعه های شهرستان کازرون این روز را گرامی داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: