آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
بیانیه دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون
بیانیه دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
بیانیه دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَّ القرآن ظاهرهُ اَنیق وباطنهُ عَمیق لاتفنى عجائبهُ ولاتنقضى غَرائِبهُ ولاتکشفُ الظُّلماتُ اِلاّبِه
براستى قرآن ظاهرش زیباست و باطنش عمیق، عجایبش پایان ندارد، اسرارنهفته آن پایان نمى‌پذیرد و تاریکى‌هاى جهل جز بوسیله آن رفع نخواهدشد.
قرآن کتاب تفکر، عدالت، تربیت و هدایت تمامی انسان ها و سند پرافتخار قانون اساسی است و حفاظت از آن بر مسلمانان واجب است. متاسفانه یکبارِ دیگر شاهد هتک حرمت مدعیان دروغین حقوق بشر غربی هستیم که براحتی حقوق مسلمانان را نادیده گرفته و با آتش زدن این کتاب شریف، خباثت و توحش خود را در قالب آزادی بیان نشان دادند.
 دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون انزجار خود را از این اقدام وحشیانه و اهانت های دولتمردان نابخرد غرب به کتاب مقدس میلیون ها مسلمان، توسط عنصرنژادپرست سوئدی اعلام می دارد و از مجامع بین‌المللی و حقوقی درخواست محکومیت این عمل زشت و خشونت آمیز را داریم، اگرچه کوته فکران غربی این اقدامات را در راستای اسلام هراسی انجام می دهند، اما اطمینان داریم این حرکات ددمنشانه برعکس اهداف شومِ شان، موجب حساسیت و کنجکاوی حق طلبانِ جهان نسبت به اسلام و متن این کتاب مقدس خواهد شد و باعث گسترش و ترویج فرهنگ قرآن کریم دربین تمام آزادیخواهان عالم خواهد گردید. بدون تردید این اهانت های ننگین ذره ای ازارادتِ عدالت خواهان عالم را از قرآن و اسلام ناب محمدی کم نخواهد کرد، بلکه آنها را در جهت شناخت جبهه حق مصمم و متحد می گرداند تا برای رسیدن به تمدنِ نوین جهان اسلام به سوی ظهور بیشتر تلاش کنند.
در انتها ما بسیجیان دیار سلمان فارسی(ره) و1300شهید گلگون کفن اعلام می‌داریم که مصمم‌تر از گذشته در تمسّک و عمل به این کلام الهی تلاش و مجاهدت نموده و از تمامی جوامع بین الملل خواستار رعایت حقوق مذهبی و فرهنگی ادیان توحیدی و به ویژه دین مبین اسلام بوده و از همه آزادگان جهان و بویژه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی دعوت می‌کند که در برابر اهانت به اعتقادات و آرمان‌های موحدان ساکت ننشسته و با همدلی و اتحاد در راستای حفظ حقوق مذهبی و فرهنگی مسلمانان تلاش نمایند.
 والسلام علی من اتبع الهدی
دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون

نام:
ایمیل:
* نظر: