آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
مسئول قرارگاه عهد خدمت دانشجویی کازرون:
مسئول قرارگاه عهد خدمت دانشجویی کازرون: گروههای جهادی باید مروج گفتمان حکمرانی مردمی شوند
هادی صحرابان مسئول بسیج دانشجوی دانشگاههای شهرستان کازرون در گفتگو باخبرنگاران گفت: بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان کازرون با راه اندازی قرارگاه جهادی شهید کرامت الله ابراهیم پور در تابستان سال جاری چهار مرحله اردوی جهادی در مناطق مختلف شهرستان کازرون اجرا کرد.
وی گفت: چهار گروه جهادی دانشگاهی در عرصه های متنوع و دوگروه جهادی  تخصصی در عرصه پزشکی ودامپزشکی در روستاهای بخش های بالاده ، کنارتخته و بخش مرکزی با شعار "دانشجو،امید،خدمت" به ارائه خدمت به اهالی این مناطق نمودند.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون بااشاره به اینکه گروههای جهادی نقش حلقه های میانی را در سطح کشور به عهده دارند افزود: گروه های جهادی علاوه بر اینکه برخی خدمات را در عرصه های مختلف به مردم مناطق محروم ارائه میدهند نقش حلقه های میانی  را جهت حل مسائل این مناطق برعهده دارند.
وی  افزود: یکی از رسالتهای بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی باید ترویج گفتمان ومدل حکمرانی مردمی باشد تا مردم به این فهم مشترک برسند که برای حل و رفع بسیاری از مسائل ومشکلاتشان به انتظار اقدامات دولتمران یا اعتبارات دولتی و بروکراسی های اداری ننشینند و خود دست بکار شوند، چنانچه الگوهای موفقی از این دست در بسیاری از مناطق محروم انجام شده است که در کمترین بازه زمانی و با کمترین هزینه برخی پروژه ها را در مناطق خودشان اجرا کرده اند.
مسول قرارگاه عهد خدمت کازرون ضمن تشکر از دانشگاه ها ونهادهای همکاری کننده گفت: خوشبختانه دردولت  فعلی ابلاغیات خوبی در خصوص حمایت از گروه های جهادی صادر  شده که باعث ایجاد انگیزه و گسترش اردوهای جهادی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: