آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج در شهرستان کازرون به نمایش در خواهدآمد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه در سه سطح ناحیه ای ، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در راستای کمک به پایگاه های مقاومت بسیج جشنواره اسوه در سطح شهرستان کازرون و بخش های مربوط خشت و کنارتخته و جره و بالاده به نمایش درخواهد آمد..
برپایی نمایشگاه «اسوه» با حضور 50 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تصریح داشت: در مرحله ناحیه ای 50 پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با ارائه گرازش عملکرد یک ساله(سال 1401) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه ای دو پایگاه برادر و خواهر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد .
وی اضافه کرد: این نمایشگاهها  از تاریخ 18 مرداد ماه  لغایت 20در  شهرستان کازرون و بخش ها برگزار خواهد شد.
تجلیل از پایگاه‌های منتخب اسوه
سرهنگ حیاتی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله از پایگاه‌های منتخب اسوه و سایر عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه‌های مقاومت  که با حمایت‌های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی در انتها هدف از برگزاری این برنامه را انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر پایگاههای مقاومت بسیج یاد کرد..
نام:
ایمیل:
* نظر: