آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون خبر داد: نمایشگاه اسوه با حضور بیش از 50 پایگاه مقاومت بسیج در کازرون برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه در سه سطح ناحیه ای در کازرون برگزار شد.
وی ادامه داد: نمایشگاه اسوه، پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با ارائه گرازش عملکرد یک ساله(سال 1401) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه ای جهت معرفی پایگاههای برتر خواهر و برادر به مرحله ی استانی برگزار شد.
فرمانده سپاه کازرون ضمن تشکر  از حضور با شکوه بسیجیان در غرفه های عملکردی یکساله خود تصریح داشت:: امروز نقش بسیج در صحنه ها و عرصه های مختلف جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه اسوه بسیج به مدت سه روز در سطح بخش های جره و بالاده، خشت و کنارتخته و شهرستان کازرون برگزار شد، تاکید کرد:  نمایشگاه اسوه د راستای آشنائی مردم با خدمات و فعالیت های بسیج، انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان می باشد.
 سرهنگ حیاتی خاطر نشان کرد: پس از جمع بندی تیم بازرسی از قسمت های ناحیه مقاومت بسیج  از غرفه های  نمایشگاه اسوه که حاصل زحمات یکساله پایگاههای مقاومت بسیج می باشد از پایگاههای موفق و برتر در مرحله شهرستانی تجلیل به عمل خواهد آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: