آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب استان فارس:
مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب استان فارس خبر داد: بیش از 700گروه جهادی جهت محرومیت زدائی در غرب استان فارس در حال فعالیت می باشند.
 برادر بسیجی محمود جوکار مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب فارس در بازدید از فعالیت گروه جهادی شهیده مرضیه شیروانی در روستای کلانی شهرستان کازرون  اظهار داشت: بیش از 700گروه جهادی در فصل تابستان جهت رفع محرومیت زدائی در غرب استان فارس در حال فعالیت می باشند.
وی  ضمن تشکر از گروه جهادی خواهرانف شهیده مرضیه شیروانی از بسیج سازندگی سپاه کازرون که به مدت یک هفته در روستای کم برخوردار کلانی از بخش مرکزی شهرستان کازرون فعالیت می نمایند گفت: اردوهای جهادی با همکاری بسیج سازندگی ن نواحی غرب فارس در عرصه های جهادی شامل فرهنگی، آموزشی، ورزشی، بسته های معیشتی، پخت و پز، بهداشتی، میز خدمت، کلاس های امدادی، کارگاههای اقتصاد مقاومتی و مشاوره در مناطق مورد نظر فعالیت می نمایند.
جوکار تصریح داشت:  در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی  جهت رفع محومیت زدائی در مناطق محروم با همکاری بسیج سازندگی  نواحی سپاه پاسداران در غرب فارس شامل شهرستان های فراشبند، رستم، نورآباد ممسنی، کوهچنار و شهرستان کازرون گروههای جهادی جهت رفع محرومیت زدائی به مناطق مورد نظر اعزام شدند.
وی اذعان داشت: اردوهای گروههای جهادی در مناطق محروم در بخش های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان جهت کمک به مردم به ایجاد فعالیت می پردازند.
مسئول قرارگاه محرومیت زدائی غرب فارس یاد آور شد: فعالیت گروههای جهادی جهت محرومیت زدائی تا پایان تابستان در مناطقی که از قبل مشخص شده و احتیاج به کمک دارند با همکاری همه نهادها و ارگان ها ادامه دارد.
وی همچنین با توجه به بارش های موصلی در این فصل و هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش ها و جاری شدن سیل خاطر نشان نمود: با توجه به هشدارهای صادر شده جهت مواجه شدن با سیل های ناگهانی در این فصل هماهنگی ها و پیش بینی ها لازم جهت کمک به مناطق حادثه دیده به گروههای جهادی غرب فارس صورت گرفته است.
وی در پایان از فعالیت های همه قرارگاههای منطقه ای و محرومیت زدائی شهرستان های غرب فارس به دلیل همکاری و فعالیت در مناطق کم برخوردار جهت شاد نمودن دل مردم در راستای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: