آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)
بیانیه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنانمان
بیانیه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنانمان

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
َمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا فَلَا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ ۖ إِنَّهُ كَانَ مَنْصُورًا(اسرا/۳۳)
حادثه دردناک تعرض به حریم نورانی حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام و به شهادت رسیدن و مجروح کردن تنی چند از زائران و مجاوران آن آستان، مصداق بارز حرمت شکنی در محیطی دینی و معنوی بوده و جنایتی است مذبوحانه و محکوم، بی تردید این جنایت در ادامه حرکت مذبوحانه توهین به ساحت نورانی قرآن کریم و آتش زدن این کتاب شریف و مقدس آسمانی توسط جریانات ضد دین قرار دارد و بخشی از طراحی و توطئه شوم استکبار جهانی است که به دنبال بصیرت و بیداری مردم در طی برافروختن آتش ناامنی در سطح کشور هستند.
این حرکت حاصل جمع تفکرات تروریست های تکفیری و صهیونیستی است که از هر فرصتی برای ایجاد شکاف و تفرقه بین حاکمیت و مردم بهره برداری می کنند و تعدادی فریب خورده داخلی نیز باعلم وطن فروشی پازل دشمنان این سرزمین اهل بیتی را تکمیل می کنند درحالی که آب در هاون کوبیدن است. اینها بدانند به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت شهادتیم و این یک اصل از انقلاب ماست که از آن عدول نخواهیم کرد. تقاص خون وقایع حرم مطهر شاهچراخ به نحو شایسته ای از عاملان، آمران و حامیان اخذ خواهد شد.
 بدیهی است امت بصیر ایران با حمایت همیشگی خویش، بار دیگر دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام کرده و حسرت ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران و رخنه در بنیان مرصوص نظام اسلامی را بر دل منافقان و کفار بالاخص آمریکا و اسرائیل خواهند گذاشت.
جامعه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با اعلام انزجار از این اقدامات ذلیلانه، شهادت تنی چند و جراحت سایر عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران و خانواده‌ شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار و عافیت مجروحین عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستاریم و از تمام مسئولین ذیربط برخوردی عبرت آموز و در تراز را مطالبه می نماییم.
هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: