آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون:
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون: برپایی میزهای خدمت جهادی یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین می باشد
مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت هدف از دایر کردن میز خدمت جهادی را ارتقای کیفیت، سرعت خدمت رسانی و پاسخگویی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و اظهار داشت: برپایی میزهای خدمت جهادی در واقع یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین می باشد و امسال تقارن هفته دولت با ایام اربعین حسینی را باید به فال نیک گرفت، چرا که خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.
وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت جهادی نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان صنعتگران دارد، افزود: امروز دولت مردمی سیزدهم نگاه جدی به حمایت از صنعت و تولید دارد.
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم خاطر نشان کرد: همکاری و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی در انجام مسئولیت‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف صنعتی شهرستان مؤثر و راهگشا باشد.
وی تصریح کرد: امروزه نخبگان، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یک ظرفیت مهم در پیشبرد اهداف صنعت در راستای تحقق شعار سال مؤثر هستند.
مهندس شفیعی با بیان اینکه برپایی میز خدمت جهادی یکی از برنامه های بسیج مهندسین صنعت و سپاه کازرون بوده که بمناسبت های مختلف در طول سال ادامه دارد، عنوان کرد: در برپایی این میز خدمت ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، راهکارهای قانونی به صنعتگران ارائه و دستورات لازم جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی صادر شد.
وی در پایان گفت: امید است بتوانیم در سایه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و اهتمام جدی در سال افزایش تولید و مهار تورم، در تحقق اهداف صنعتی شهرستان، فصلی ماندگار از جلوه‌های خدمت را به ثبت برسانیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: