آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون: اربعین به نوعی بیعت دوباره همه مردم با امام حسین (ع) است.
 حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون امروز سوم مرداد در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان کازرون با گرامیداشت ایام ماه صفر با توجه به فعالیت دوستداران اهل بیت کازرونی در خدمت به زائرین اربعین در مرزها، نجف و کربلا گفت: جا دارد از همه عزیزان شهرستان کازرون که در برپایی هرچه با شکوه تر مراسم اربعین عنایت داشته اند و  با هر نوع کمکی فعالیت دارند تشکر داشته باشیم.

امام جمعه کازرون بیان داشت: در آستانه هفته دولت از دولت خدمتگزار و دولت مردم که در عرصه بین المللی تلاش شبانه روز در جهت رفع  مشکلات خصوصا مشکلات عظیم اقتصادی  تلاش دارند تشکر و دعا برای موفقیت هر چه بهتر داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای خدمتگزاران دولت در همه پست و سمتی دولتی  در شهرستان کازرون که همت دارند برای محقق شدن برنامه ها در هفته دولت آرزوی   موفقیت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی به عضویت ایران در گروه بریکس پرداخت و اضافه داشت: موفقیت استراتژیک برای ایران در این گروه بدست آمده که اقتصاد جهانی را برهم بریزند و با عضویت ایران به عنوان یک قدرت نو ظهور کشورهای مدعی در گروه بریکس  اعتماد کردند.

وی تاکید داشت: امروز در کنار روسیه و چین به عنوان یک قدرت در جهان هستیم  و افتخارات کشور یکی پس از دیگر آشکار و نمایان  می‌شود.

حجت الاسلام صباحی خاطر نشان کرد :کشورهای مدعی قدرت در جهان امروز با چالش های گوناگون مواجه شده اند در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران خودشان اعتراف می کنند.

وی به پیشرفت های کشور در موارد مختلف اشاره داشت و در خصوص پهباد مهاجر  بیان داشت: پهباد مهاجر از پهبادهای عملیاتی موفق ساخت کشور می باشد که  در شعاع دوهزار کیلومتر و ارتفاع پرواز هفت هزار کیلومتری در عملیات ها مختلف می تواند نقش آفرینی می نماید.

امام جمعه کازرون گفت: قدرت و افتخارات کشور ناشی از ولایت پذیری و ولایت مداری نیروهای انقلاب در  تبعیت پذیری می باشد و شرط و لازمه عبور از  گردنه ها سخت نیز  ولایت مداری همه مردم و مسولین خواهد بود.

پایان پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: