آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
فرمانده لشکر 19فجر
فرمانده لشکر 19فجر گفت: هداف دشمن گرفتن اعتقاد جوانان و کانون خانواده است.
سرتیپ دوم پاسدار حاج ظهراب قنبری فرمانده لشکر مردم پایه19فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان 201ثارالله(ع) شهرستان کازرون اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الگوه گرفته از محرم و صفر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می باشد.
وی در این مراسم که در مکان سالن اجتماعات شهدای گل های داوودی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون برگزار شد ادامه داد: در طول تاریخ سابقه ای وجود ندارد که کسی همانند حسین بن علی(ع) بعداز شهادت 1400سال مردم این گونه برای زیارت شور و شعف نشان دهند و سر از پا نشناسند.
فرمانده لشکر 19فجر تصریح داشت: امام حسین(ع) در راه اسلام خود و همه وجودش را فدا نمود و این کار برای احیای اسلام بود.
وی با گرامیداشت یادو خاطره 15هزار شهید استان و خصوصا 1300شهید شهرستان کازرون اضافه کرد: شهدای  انقلاب اسلامی در امتداد شهدای کربلا  قدم نهادنند.
سردار قنبری  تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری راهبردها را برای همه ترسیم می دارد و ان شالله کشور برای گذر از مشکلات روز به روز نزدیک تر می شود.
وی به برنامه های دشمنان برای انقلاب اسلامی گفت و خاطر نشان نمود: دشمنان انقلاب اسلامی دو نقشه برای نظام در دستور کار دارند که یکی از بین بردن اعتقادات جوانان کشور و دیگری از بین بردن کانون خانوادهها در کشور می باشد.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت رشادت ها و دلاورمندی های رزمندگان شهرستان کازرون در گردان ثارلله(ع) و خصوصا برادر آزاده سردار حاج رحیم قنبری از فعالیت ها و همکاری های فرمانده سابق گردان201ثارالله
(ع) شهرستان کازرون سرگرد پاسدار ایمان اکبری تشکر و قدردانی نمود.
همچنین در این مراسم آزاده سرافراز حاج رحیم قنبری در سخنانی از ایثارگری های رزمندگان در گردان ثارالله(ع) کازرون در دوران هشت سال دفاع مقدس و برخی از آزادگان این گردان در زندان های بعثی به  بیان خاطرات پرداخت.
در انتهای  این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات برادر ایمان اکبری فرمانده گردان 201 ثارالله(ع) کازرون برادر مجید نوروزی به فرماندهی جدید این گردان منصوب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: