آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرونگفت:: همزمان با رحلت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) مراسمات مختلف عزاداری و تعزیه خوانی در سطح شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
  سرهنگ پاسدارسرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن عرض تسلیت ایام آخر ماه صفر، اظهار داشت: همزمان با رحلت پیامبر خوبی ها حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسمات مختلف عزاداری و تعزیه خوانی در سطح شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی ادامه داد: در همین راستا یادواره شهدا روستای قلعه سید که مزین به 23شهید این روستا می باشد امروز بعدازظهر از ساعت 16:00الی18:00 مسجد سید الشهدا این روستا و یادواره 27سردار شهید روستای مهرنجان روز جمعه 24 شهریورماه از ساعت15:30در مسجد امام حسن(ع) این روستا برگزار می شود.
سرهنگ حیاتی با اشره به اینکه هفته دفاع مقدس به عنوان بارزترین نقطه عطف تاریخ کشور، یادآور دوران طلایی و پرافتخار ملتی است که با سربلندی و سرافرازی پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستادگی کردند اظهار داشت:شهرستان کازرون با اهدا 1300 شهید وبیش از 2400 جانباز از جایگاه ویژه ای در هشت سال دفاع مقدس برخوردار است .
وی با اشاره به پیشینه مذهبی واعتقادی مردم شهرستان کازرون افزود: نگاه مردم به مساجد ورونق هیئت های مذهبی بیانگر ریشه عمیق وعلاقه مردم کازرون به اعتقادات مذهبی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت : بایستی از ظرفیت بالای موجود درشهرستان کازرون با وحدت وهمدلی در مسیر توسعه شهرستان بهره گیری بیشتری صورت پذیرد.
حیاتی مناسب سازی فضای شهری همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس را خواستار شد واظهار داشت:بایستی ظرفیت مساجد به منظور تبیین واقناع سازی افکار عمومی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی توجه به جایگاه بانوان در هشت سال دفاع مقدس را ضروری دانست وافزود: این هفته یادآور زنان و است که زینب وار از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این سرزمین لاله گون از خون های پاک شهدا به دست دشمن بیفتد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: