آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
در کازرون
کسبه و بازاریان کازرون طبق سنت هرساله در ایام شهادت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با تعطیلی مغازه‌های خود در مسجد جامع شهدا به عزاداری در رثای امام رئوف حضرت ثامن الحجج پرداختند.
 کسبه و بازاریان کازرون طبق سنت هرساله در ایام شهادت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با تعطیلی مغازه های خود در مسجد جامع شهدا به عزاداری در رثای امام رئوف حضرت ثامن الحجج پرداختند.

در این مراسم پس از قرائت زیارت و سینه زنی و روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)؛ حجت الاسلام مهبودی مدیر حوزه علمیه کازرون به مناقب حضرت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: حضرت رضا(ع) چنان عظمت نزد خدا دارد که ثواب زیارت او در روایات از چندین حج بالاتر است.

وی با اشاره به حدیثی از آن امام همام بر اهمیت نماز اول وقت گفت: کسبه و بازاریان مومن و انقلابی کازرون همچنان که در عزای امام حسین و اهل بیت مکرم پیامبر(ع) سنگ تمام می گذارند و جای تحسین هم دارد؛ بایستی در اقامه نماز اول وقت هم زبانزد شوند.

مدیرحوزه علمیه صالحیه کازرون افزود: برکت رزق و برکت عمر هر انسانی در اقامه نماز به خصوص نماز اول وقت است و هر کس از نمازگزاران محسوب شود قطعا دعای خیر مومنین هم مشمول او خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: