آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شهرستان کازرون
شهرستان کازرون با برگزاری 2 یادواره شهدای روستای قلعه سید و مهرنجان در ایام سوگواری رحلت رسول الله(ص) و دو ذریه مطهرش به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت.

 حجت الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون در یادواره 23 شهید روستای قلعه سید کازرون با اشاره به ویژگی  ازخودگذشتگی شهدا گفت: ویژگی خاص شهدا از خودگذشتگی آنها بود که از کنار تمنیات و نفسانیت خویش توانستند بگذرند و برای همین توانستند مسیر درست آفرینش را درست طی کنند.

وی افزود: لذا توانستند در نزد خدا عزیز شوند، اگر همین درس و ویژگی را ما در زندگی فرد فرد افراد جامعه چه مردم و چه مسئولین ساری و جاری شود، بسیاری از مشکلات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

اسفندیار رضایی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی استان فارس نیز در یادواره 27 شهید روستای مهرنجان کازرون ضمن اشاره به جایگاه شهدا در راستای تمدن سازی  نوین اسلامی  گفت: دفاع مقدس ما یکی از سنگرهای تمدن سازی نوین اسلامی بود که شهدا درست تکلیف خود را شناختند و به موقع و به هنگام با رشادت و شجاعت آنرا انجام دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: فتح الفتوح  این انقلاب در همه دهه هایش جوانان بودند و هستند و همین ها هستند که در تمدن سازی نوین اسلامی نقش آفرینی کرده اند و جوانان امروز هم علی رغم محاسبات غلط دشمنان با توکل و ایمان به خدا پرچم را در قله به اهتزاز درخواهند آورد.

در این آئین های شهدایی در کنار عزاداری  در رثای رحلت رسول اکرم(ص) و دو ذریه مطهرش برنامه ها متنوع فرهنگی همچون اجرای تئاتر،شعر،سرود برگزار گردید.

حسین حیاتی در حاشیه یادواره شهدای روستای مهرنجان گفت: شهرستان کازرون با توجه به پیشینه مذهبی و انقلابی خود هرساله قبل از ایام دفاع مقدس با اجرای برنامه های متنوع به پیشواز این هفته می رود و برنامه ها تا بعداز هفته دفاع مقدس نیز ادامه دارد.

پایان پیام/ن
نام:
ایمیل:
* نظر: