آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون خبر داد: امروز امنیت خانواده‌ها مرهون قطره قطره خون شهدا نیروی انتظامی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز کازرون با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس خدمتگزار در همه برنامه ها و مناسبت ها کنار مردم می باشد.
وی ادامه داد: مردم با نیروی انتظامی انس و آرامش دارند و امروز امنیت خانوادهایمان را مرهون قطره قطره خون شهدای نیروی انتظامی می دانیم.
امام جمعه‌ کازرون به هفته دامپزشکی اشاره داشت و افزود: معیشت، رشد و تغذیه سالم جامعه بستگی به تلاش های عزیزانمان در شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی با توجه به سلامت دام و فرآورده‌های دامی می باشد.
وی به علاقه برخی مردم به تهیه دام زنده گفت و تاکید کرد: اداره اصناف، شبکه بهداشت، شهرداری، شورای شهر و دیگر قسمت های مرتبط نسبت به احداث بازارچه دام زنده برا تهیه مايحتاج مردم اقدام داشته باشند. امام جمعه کازرون به سفر در پیش ریاست محترم جمهوری به استان فارس گفت و اذعان داشت: مردم کازرون قدردان زحمات شبانه روزی ریاست محترم جمهوری و اعضا دولت هستند و انتظار دارند که آن شالله در ادامه افتتاح بزرگراه اصفهان به شیراز کلنگ بزرگراه شیراز به بوشهر نیز انجام شود.
وی خاطر نشان نمود: انتظار مردم و شهید پرور کازرون از مسولین استان و دولت در سفر در پیش ریاست محترم جمهوری با توجه به پروژه ها و طرح ها نیمه تمام‌ همچون سد نرگسی، ارتقا َشبکه فاضلاب شهرستان، بیمارستان 206تخته خوابی پردیس و تونل محرم که در اولویت برنامه شهرستان و استان می باشند نسبت به مصوبه و تخصیص اعتبار جهت بهره برداری ه چه سریعتر عنایت داشته باشند.
همچنین در نماز جمعه کازرون به پاس زحمات برادران نیروی انتظامی از فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ اسماعيل زراعتیان توسط امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دادستان، فرماندار  به نمایندگی از مردم تجلیل به عمل آمد
نام:
ایمیل:
* نظر: