آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون صورت گرفت:
توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون صورت گرفت: دیدار از خانواده معظم شهدا بمناسبت هفته وحدت
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت:
خانواده های معظم شهدا میراثی گرانبها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند و دیدار از این خانواده ها باعث عزت و پالایش روح انسان می شود.
وی افزود: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا افتخاری برای مسئولین است و انگیزه ما را برای تلاش بیشتر و خدمت به مردم مضاعف می کند.
فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: عزت و عظمت نظام اسلامی و امنیت امروز جامعه را مدیون جان فشانی ها و مجاهدت های شهدای سرافراز هستیم.
وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.
در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر ، ایثار  و از خود گذشتگی آنان و همچنین ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی دانست و اظهار داشت: امروز مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهداء تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است.
وی با بیان اینکه صبوری و ایثار خانواده های معزز شهدا و ایثارگران الگوی مناسبی برای سایر اقشار مختلف جامعه است، افزود: شهدای کشور عزیزمان با تأسی از راه شهیدان کربلا به دفاع از تمامیت ارضی کشور پرداختند.
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با اشاره به اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش شود، تصریح کرد: بدون تردید شهدا و ایثارگران بیشترین نقش را در تاریخ ملت ایران داشته اند و شهدا با از خود گذشتگی سبب شدند ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا در اوج عزت و افتخار قرار گیرد و امروز همه آحاد جامعه و بویژه مسئولان موظف هستند، قدردان شهدا و ایثارگران ‌باشند.
مهندس شفیعی ادامه داد: اگر ما امروز در سایه امنیت و آرامش زندگی و به کار و تلاش می‌پردازیم، به دلیل رشادت‌های این عزیزان و از خودگذشتگی خانواده‌های آن‌ها است.
وی به اهداف والای شهدا اشاره کرد و گفت: همه ما باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم و امید است بتوانیم با خدمتگزاری به خانواده شهدا رهرو صدیق راه شهدا باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: