آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
امام جمعه شهرستان کازرون:
امام جمعه شهرستان کازرون خبر داد: طوفان القصی غافلگیری و زلزله در خانه عنکبوت بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در نماز جمعه این هفته شهرستان کازرون اظهار داشت: اصل و ماهیت رژیم منحوس صهونیستی کودک کشی و نسل کشی می باشد.
وی با محکوم نمودن حملات اسرائیل به مردم بی پناه فلسطین اشاره کرد: عملیات کوبنده القصی کابوس هر شب صهونیست ها  را به واقعیت تبدیل کرد.
امام جمعه کازرون تصریح داشت: عملیات القصی غافلگیری و زلزله در خانه عنکبوت ایجاد کرد و زمان نابودی رژیم منحوس اسرائیل را زودتر قرار داد.
وی به جنایت صهونیست ها در روز های اخیر گفت و اشاره داشت: جنایت چند روزه صهونیست ها علیه مردم مظلوم غزه چنان دردناک می باشد که حتی کشورهایی که برای ارتباط متقابل با اسرائیل اعلام آمادگی کرده بودنند و حتی کشورهای اروپایی شاهد هستیم به پشتیبان مردم غزه این جنایت را محکوم می نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی یادآور شد: شاهد هستیم رژیم صهونیستی توان مقابله با رزمندگان گروههای مقاومت را ندارد و دست به بمباران سنگین غزه می نماید به طوری که دیده بان حقوق بشر نیز اعلام می نماید که اسرائیل از  بمب های فسفر سفید که ممنوعه می باشد علیه مردم بی گناه استفاده می نماید.
وی تاکید کرد: جنگ ترکیبی رزمندگان مقاومت علیه اسرائیل هیمنه این رژیم منحوس را برهم  ریخته و ان شالله در آینده نزدیک شاهد سقوط و فروپاشی اسرائیل که ماهیت و موجودیت نسل کشی و کودک کشی را دارد شاهد خواهیم بود.
امام جمعه کازرون از دور دوم سفر هیئت دولت به استان فارس گفت و بیان داشت: تقاضای مردم کازرون از دولت مردمی تکمیل کریدور شمال به جنوب(آزاد راه شیراز به بوشهر) می باشد که الحمدلله رئیس جمهور در افتتاح آزاد راه اصفهان به شیراز در این خصوص توصیه داشته است.
وی در ادامه با توجه به سفر وزیر ارتباطات به کازرون و راه اندازی فیبر نوری در این شهر  از مسئولین شهرستان خواستار پیگیری مصوبات هیئت دولت در خصوص شهرستان کازرون شد.
امام جمعه کازرون 24مهرماه سال1357 سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
نماگزاران کازرون بعد از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه با شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تا میدان شهدای این شهر راهپیمایی نمودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: