آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون
جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون طی بیانیه‌ای جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کرد.
متن این بیانیه بدين شرح مي باشد:
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون (الشعراء/ آیه ۲۲۷)
و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.
در طول تاریخ منحوس تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی، می توان فهرست بلندبالایی از تجاوزگری و جنایات این دولت تروریستی تهیه نمود که بارزترین آن، بمباران وحشیانه بیمارستان "المعمدانی” توسط این رژیم و به خاک و خون کشیدن تعداد بسیاری از کودکان و زنان بیگناه است. این وقایع تلخ، بازهم تأکید موکدی بر خوی حیوانی این رژیم و صد البته اتمام حجتی برای تمامی مدعیان حقوق بشر و دولتهای منفعل عربی است تا بدانند که سازش و مدارا با چنین درنده خویی، هیچ امنیت خیالی به دنبال نداشته و محال و مذموم است.
جنایت کوردلانه سفاکان صهیونیست این غده سرطانی در حمله وحشیانه به مردم بی پناه و مظلوم غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی در شهر غزه وجدان بشریت را لرزاند و با به شهادت رساندن بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم مظلوم فلسطین رذالت و خوی گرگ صفتانه خود را به نمایش گذاشت، این جنایت هولناک دیگر هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که اشغالگران قدس و فلسطین، هیچ نسبتی با انسانیت نداشته، و ضرورت قطعی و فوری ریشه‌کن کردن این رژیم جعلی، درنده خو و خطرناک برای امنیت و صلح و آرامش بشریت از صفحه روزگار مسلم نمود.
آری، دولت‌ آمریکا و دولت‌های اروپایی در طول تهاجم اخیر از هیچ کمکی اعم از نظامی، سیاسی و رسانه‌ای به غاصبان صهیونیست فروگذار نکردند که رأی منفی به قطعنامه آتش‌بس و تهدید جبهه مقاومت به عدم مداخل در جنگ در حمایت از فلسطین از آن جمله است. این حقیقت، بیش از پیش بی‌اعتباری نهادهای بین‌المللی و پوچی ادعاهای حقوق بشری غرب را آشکار می‌سازد، دولت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال فوت یک فرد در سال گذشته آن موج رسانه‌ای و فشار سیاسی و بین المللی علیه کشورمان را ایجاد کردند.
جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن محکوم کردن جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی همگان را به اعلام انزجار از این اتفاقات دردناک دعوت می نماید و از کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی می خواهد اقدام عملی مناسب نشان دهند، چه همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که نیروهای مقاومت بی تاب خواهند شد و کسی نمی تواند جلوی  آنها را بگیرد. بر اساس وعده الهی ایمان و پایداری در مسیر حق سرانجام‌ پیروزی و نصرت را محقق خواهد کرد و امروز نتیجه ایستادگی و مجاهدت و ایثار جبهه مقاومت، خواب را از چشم سردمداران این رژیم سفاک گرفته است و در پایان از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری درخواست می شود که ضمن هوشیاری در برابر این رژیم سفاک، سکوت را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.
نام:
ایمیل:
* نظر: