آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
توسط بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون صورت گرفت:
توسط بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون دیدار از خانواده معظم شهدای کشاورزی بمناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) صورت گرفت.
در این دیدار صمیمی سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) شهدا را مایه برکت و افتخار کشور توصیف کرد و اظهار داشت: وظیفه همه مسئولین خدمات رسانی و تکریم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان می باشد.
وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا موجب برکت نظام و انقلاب هستند، افزود: امنیت و آسایش امروز کشور در واقع حاصل جانفشانی و ایثار شهدا بوده و شهدای کشاورزی با زحمت و تلاش خود در عرصه اقتصادی و ایثار و از خود گذشتگی در دفاع از وطن همواره مایه افتخار ما بوده اند و امنیت امروز کشور را مدیون این عزیزان هستیم.
فرمانده سپاه کازرون بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک توفیق الهی است و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران رسالت مسئولان است و ما باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.
در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون دیدار با خانواده های شهیدان را افتخاری برای همه دانست و اظهار داشت: خانواده معظم شهدا گنجینه های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا افزود: امروز امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از خاک میهن را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ایران اسلام تقدیم کردند.
مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، خاطر نشان کرد: خون شهیدان در حقیقت موجب بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم.
مهندس شفیعی یادآور شد: شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب از مهم ترین آرمان های شهدای والامقام می باشد.
گفتنی است در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: