آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: تیم 12نفری خواهران ورزشکار بسیجی شهرستان کازرون در مسابقات رشته تانگ ایل مودو (دفاع شخصی) به میزبانی استان زنجان مقام سوم را کسب کردند.
  سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون  اظهار داشت: تیم 12نفری خواهران ورزشکار بسیجی شهرستان کازرون  در مسابقات رشته تانگ ایل مودو (دفاع شخصی)  به میزبانی استان زنجان مقام سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که 27و28 مهرماه در سالن نیروی انتظامی استان زنجان برگزار شد تیم 12نفری ورزشکاران خواهران کازرون در رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان  مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد:  شهرستان کازرون به عنوان نماینده استان فارس با مربیگری  بسیجی سیده الهام ستونی زاده با حضور ورزشکاران استان های زنجان، لرستان، خراسان شمالی، فارس(کازرون) و سمنان برگزار شد که با درخشش بسیجیان خواهر شهرستان کازرون همراه بود.

وی تصریح کرد: خواهر بسیجی سیده الهام ستونی زاده علاوه بر مربیگری در این دوره از مسابقات به عنوان تنها داور اعزام از استان فارس در این دوره از مسابقات به داوری پرداخت.

سرهنگ حیاتی  ضمن تبریک موفقیت خواهران  بسیجی ورزشکار کازرونی، اشاره داشت:  نفرات برتر این دوره از مسابقات که قرار است مسابقات قهرمانی جهان در آذر ماه در کشور کنیا برگزار شود دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: