آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
بمناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) صورت گرفت:
بمناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) 50 بسته آموزشی توسط گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج جامعه کشاورزی سپاه کازرون توزیع شد.
مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون با تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از توزیع بیش از 50 بسته لوازم‌التحریر و کفش بین دانش‌آموزان مدارس روستایی و عشایری توسط توسط گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج جامعه کشاورزی سپاه کازرون خبر داد و اظهار داشت: از زمان شروع سال تحصیلی این دومین بار است که گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون اقدام به توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار روستایی و عشایری نموده است.
وی توزیع بسته های معیشتی و رزمایش کمک مومنانه را در راستای محرومیت زدایی دانست و افزود: بسیج مهندسین با الگوبرداری از روحیه جهاد، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام اکنون به‌ عنوان منادی گفتمان انقلاب و مدافع آرمان بلند محرومیت زدایی در نقاط محروم کشور از جمله شهرستان انقلابی کازرون خدمت رسانی می‌کند.
مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون با بیان اینکه خوشبختانه این اقدام خداپسند همانند سال‌های گذشته به نحو احسن و در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم برخوردار روستایی و عشایری انجام شد، خاطر نشان کرد: هدف ما از این رزمایش این است که‌‌ دانش آموزان روستایی و عشایر نیازمند نیز از امکانات ابتدایی تحصیل برخوردار شوند و مسئولین مربوطه نیز به این قشر محروم و زحمتکش بیشتر توجه کنند.
مهندس شفیعی یادآور شد: امروز در این شرایط اقتصادی ضروری است تا افراد بازمانده از تحصیل را حمایت کنیم که در این راستا، خانواده هایی که توانایی تأمین هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند، شناسایی و جهت حمایت از آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی گفت: علاوه بر این اقدامات، سبدهای معیشتی نیز به صورت مداوم بین نیازمندان و محرومین از سوی بسیج مهندسین توزیع می شود که استفاده از ظرفیت مهندسین خیر یکی از دلایل مداومت در توزیع بسته های معیشتی می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: