آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: 180 نفر از دانش آموزان دختر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: در راستای تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت 180نفر از دانش آموزان دختر کازرونی جهت بازدید و آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب به مناطق اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این اعزام دانش آموزان در قالب 4دستگاه اتوبوس به رعایت نکات ایمنی و امنیتی از شهرستان کازرون 2 دستگاه و خشت و کنارتخته و جره و بالاده هرکدام یک دستگاه به نمایندگی از سایر دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید به عمل خواهند آورد/
فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: در این اردوی 4 روزه دانش آموزان مناطق عملیاتی همچون شلمچه، فتح المبین، اروند کنار، فکه، دهلاویه، معراج الشهدا و ... را بازدید خواهند کرد.
همچنین در این اعزام حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل‌های آینده بسیار مهم دانست و افزود: در این سفر زیارتی جوانان علاوه بر آشنایی وپی بردن به خصوصیت شهدا می‌خواهند مانند شهدا سرافراز شوند و لازمه این سرافرازی نیز تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و رهبری می‌باشد.
و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و جوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می‌روند این اردوها برکت و الهام بخش است، چرا که جوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و باید قدر لحظه به لحظه آن را بدانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: