آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از اجرای ۱۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کازرون خبر داد.
 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نشست خبری گرامیداشت چهل چهارمین سالگرد هفته بسیج، اظهار داشت: 1300برنامه توسط حوزه ها، پایگاهها مقاومت و اقشار19گانه بسیج در سطح شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ انتقال بسیج به خوبی به سایر ملت ها و مردم آزادی‌خواه جهان صادر شده و بسیج در تمامی صحنه های به حمایت از مردم میدان دار بوده است.

حیاتی تاکید کرد: بسیج میدان دار است و در این وظیفه به نحو احسن عهده دار و انجام وظیفه کرده و در دهه های گذشته و امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم در فراز و نشیب ها سرفراز بیرون آمده و در این ایستادگی جانبازان و شهدایی نیز تقدیم نموده و خواهد نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به خلق حاضر می باشد و این حضور بسیج در صحنه ها است که در راستای فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان را برملا و خنثی می‌نماید.

حیاتی از برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت و افزود: در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج، شهرستان کازرون با اجرای 1300 خط برنامه به استقبال این هفته خواهد رفت که از این تعداد برنامه 150 برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی در پایان با توجه به شعار هفته بسیج امسال که بسیج امید ملت ایران می باشد اهم برنامه هفته بسیج در شهرستان کازرون را برگزار بیش از 120 یادواره شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی3 استان فارس به میزبانی کازرون، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار مظهر شهدا، افتتاحیه مسکن مددجویان، راهپیمایی علیه جنایت رژیم کودک کش صهونیست، محافل انس با قرآن، برگزاری جام های ورزشی، اردوهای جهادی در مناطق محروم، 120نشست های روشنگری و بصیرتی در جهت جهاد امید آفرینی به مردم، و.... نام برد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: