آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در یادواره شهدای شهرداری این شهر گفت: فرهنک شهادت طلبی ولایت مداری باعث سربلندی کشور شده است.
  همزمان  با گرامیداشت هفته بسیج  مراسم یادواره شهدای شهرداری با عنوان شهردار آسمانی  با حضور  مسئولین شهرستان کازرون، خانواده معظم شهدای شهرداری و بسیجیان در سالن اجتماعات شهرداری شهرستان کازرون برگزار گردید.

 در این مراسم  سرهنگ  پاسدار حسین حیاتی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا گفت: اولین بسیجی عالم امیرالمونین (ع) است چرا که بر نفس خود غلبه کرد و زندگی اش را فدای اسلام نمود و در طول تاریخ شخصیت های برجسته ای چنین تفکری را انتقال دادند،در اوایل جنگ  دکتر چمران که دکترای فیزیک پلاسما از دانشگاه های آمریکا داشت وقتی کشور و مردم به حضور وی نیاز داشتند  همه چیز را رها کرد و آمد، امروز ما باید ادامه دهنده تفکر دکتر چمران ها باشیم.
وی افزود: هرکس در هر لباس و یا مقامی  دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند بسیجی است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون  تصریح کرد: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی، خودسازی، توکل بر خدا و با الگوی قرار دادن معصومین (ع) با پیروی از مقام معظم رهبری همچنان ادامه خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری  زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز شهادت نیست، امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاش دارد فرهنگ ولایت مداری و روحیه شهادت طلبی را از ملت ایران بگیرد و این فرهنگ شهادت طلبی و ولایت مداری باعث سربلندی کشور ما شده است ما باید هر روز به شهدا به عنوان الگوی درخشان نگاه کنیم واز آنها درس بگیریم.
در ادامه شهردار کازرون با  گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا تلاش هاو دستاورهای انقلاب را به مردم نشان دهیم، در واقع بسیج حاصل دسترنج  مردم ایران است که اوج آن پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵٧ و جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.
مهندس رضا نوذری گفت: علی رغم همه تحریم ها و فشار های رسانه ای، ایستادگی مردم  در مقابل قدرت های استکبار  باعث شده ایران  به یک کشور مستقل  و قدرتمند در منطقه تبدیل شود و حتی می توان گفت در بیشتر حوزه های علمی و نظامی هم اکنون سرآمد هستیم که همه اینها نتیجه روحیه و تفکر بسیجی می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش ها و کوشش‌های انجام شده در ایران با کشورهای منطقه تفاوت دارد، افزود:  افتخار و پیشرفت کنونی کشور حاصل پیروی از ولایت فقیه و حرکت برمبنای ایمان مردم ایران است و این ایمان در اقشار مردم باعث تنومند شدن شجره طیبه بسیج شده است.
شهردار کازرون ادامه داد : امروز ما مسئولین با توجه به  فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه داریم که هرکس در حوزه کاری خودش امید آفرینی کند  و ما درمجموعه  شهرداری و شورای شهر تلاش داریم با فعالیت های خود در همه نقاط شهر این امید را در مردم زنده نگه داریم .
 در این مراسم امام جمعه شهر کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و همچنین دست اندرکاران برگزاری این یادواره تشکر می کنیم و امید می رود این یادواره ها با نصب المان شهدای انقلاب در محل شهادت و بزرگان ونیز زیباسازی مبلمان شهری توسعه پیدا کند.
حاج آقا صباحی گفت:  تنها راه رسیدن به خداوند از خود گذشتگی است و مقام شهدا در پیشگاه خداوند به این خاطر بالا است که از جان و مال و خانواده خود گذشتند.
در این مراسم دست اندرکاران و هنرمندان ضمن اجرای سرود و پخش نماهنگ و کلیپهای مختلف با موضوعات گرامیداشت هفته بسیج و مسائل روز جهان اسلام همچون فلسطین و غزه ،شعرخوانی حماسی و خاطره گویی دفاع مقدس توسط یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج مصطفی خسروی به اجرای برنامه پرداختند.
  در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای شهرداری کازرون با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: