آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
هم‌زمان با هفته شکوهمند بسیج صورت گرفت:
هم‌زمان با هفته شکوهمند بسیج صورت گرفت: برپایی میز خدمت جهادی تخصصی حمایت از تولید در راستای رزمایش جهادگران فاطمی
مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته خجسته بسیج اظهار داشت: یکی از رویکردهای بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، جهاد خدمت رسانی است که همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته بسیج به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان انقلابی کازرون خدمات ارائه داده می شود.

وی هدف از ایجاد میز خدمت را پاسخگویی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان به بصورت چهره به چهره و بی واسطه در حوزه صنعت و ایجاد تسهیلگری و کمک به رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صدور دستورات لازم در این زمینه دانست و افزود: ارایه چنین خدماتی به تولیدکنندگان و صنعتگران سبب ایجاد ارتباط مستقیم و نزدیک تر مدیران با واحدهای تولیدی و صنعتی برای رسیدگی بهتر و مطلوب تر کارها و فعالیت ها نیز می شود.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه مسیر رشد پایدار اقتصادی از توجه به اقتصاد صنعتی می‌گذرد، خاطر نشان کرد: برای افزایش تولید باید موانع تولیدکننده رفع شود، در آینده ممکن است در بحث تأمین انرژی واحدهای صنعتی با مشکل مواجه شویم و واحدهای تولیدی و صنعتی باید به سمت بهره وری در حوزه انرژی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه بخش صنعت در دهه گذشته با مشکلات تورم، سرمایه در گردش و تحریم مواجه بود، تصریح کرد: امروز یکی از بنیادی‌ترین نیازهای تولید، تأمین سرمایه در گردش است و همچنین نبود استراتژی توسعه صنعتی، سند بالادستی که بارها نوشته شده و اجرایی نشده، باعث شده که بخش صنعت و البته حوزه تولید با بی‌برنامگی پیش رود و تبعات این مسئله را در همه ابعاد اقتصاد کشور می‌بینیم.

مهندس شفیعی یادآور شد: در این میز خدمت جهادی حمایت از تولید موارد و مشکلات مطرح شده که قابل حل هستند، مرتفع و مواردی که نیازمند تدبیر بیشتر و مصوبه هستند، لیست خواهند شد و در دستور کار قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء قرار خواهند گرفت و با تدبیر همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اتفاقات مثبتی برای تولیدکنندگان و صنعتگران در سالی که مقام معظم رهبری با عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری فرمودند، اجرایی خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با رونق صنایع داخلی می توان با کاهش چشمگیر بیکاری و دیگر معضلات مخرب اجتماعی و خانوادگی روبرو شد و بدون تردید گشایش صنعتی هم اتفاق خواهد افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: