آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون خبر داد: 250حلقه تربیتی صالحین در هفته بسیج در کازرون تشکیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج 250حلقه تربیتی صالحین در محل نماز جمعه این شهرستان تشکیل شد .
وی ادامه داد: دویست و پنجاه حلقه تربیتی صالحین از پایگاههای مقاومت بسیج محلات و اقشار در برنامه ای به نام  میقات صالحین  در هفته بسیج برگزار شد.
 حجت‌الاسلام سید امین سجادیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون افزود: حلقات صالحین بسیجیان در سنین مختلف و با تنوع قشری در پایگاههای مقاومت در طول سال برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری حلقات صالحین در سطح بسیج خود سازی ، جامع سازی و تمدن سازی را کادر سازی و پرورش نیروهای معتقد، توانمند و پایبند به آرمان های بلند امام راحله عظیم الشأن، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دانست.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون با اشاره به تنوع قشری در بسیج بیان داشت: بسیجیان در پایگاههای مقاومت بر اساس سن و تخصص در حلقات صالحین سازماندهی می شوند.
وی تصریح داشت: برنامه میقات صالحین در هفته مبارک بسیج، از برنامه های محوری  هفته می باشد که با حضور حلقات صالحین پایگاههای مقاومت بسیج محلات، اقشار برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: