آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون از برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ  حسین حیاتی  با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام عصر امروز چهارشنبه 15 آذر ماه وارد شهرستان کازرون می شود  به خبرنگاران گفت: مراسم تشییع و وداع با این شهید از امروز عصر تا  عصر روز جمعه در شهرستان کازرون برگزار می شود.
حیاتی اعلام کرد: پیکر این شهید گمنام ۱۹ساله که اخیرا در منطقه عملیاتی خیبر تفحص شده به مدت سه روز میهمان مردم شهید پرور شهرستان کازرون خواهد یود
وی بیان کرد: مراسم وداع با این شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در نقاط مختلف شهرستان کازرون با حضور امت شهید پرور و مسئولان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری ویژه مراسم های در  شهرستان کازرون و بخش مرکزی، خشت و کنارتخته و جره و بالاده، یادآور شد: آئین  وداع با این شهید گمنام روز جمعه 17آذر ماه  پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه تا میدان شهدا با حضور امت شهید پرور شهرستان کازرون برگزار می شود و شهید پس از مراسمات تشییع در شهرستان های کوهچنار و نورآباد ممسنی  قرار است در عماد شهر لارستان تشییع و تدفین شود.
انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: