آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: فعالیت گروههای جهادی در مناطق محرم شهرستان کازرون
سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) از سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: گروههای جهادی علویون و شهید رضوی در  روستای محروم تل شوره از بخش جره و بالاده  شهرستان کازرون به فعالیت عمرانی پرداختند.
وی    اردوی جهادی  را  یک روز خدایی در کنار تعدادی از لشکریان مخلص الهی در زمینی به وسعت کره خاکی برای پرواز کردن به آسمان یاد کرد و افزود: برنامه گروههای جهادی به همت بسیجیان جهادگر در قالب گروههای جهادی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه در مناطق مورد هدف برگزار می شود.
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) تصریح داشت: در این برنامه عمرانی در روستای محروم تله شوره  از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون  گروههای جهادی در برنامه های عمرانی به محوطه سازی و احداث پله برای مدرسه عشایری فرزندان ایران  فعالیت نمودنند و همچنین در برنامه های فرهنگی کلاس های فرهنکی، مسابقات ورزشی، آموزش احکام و قرآن برای کودکان و نوجوانان در روستای تله شوره همراه بودنند.
  وی در انتها با بیان اینکه برنامه های جهادی در منازق محروم یک نردبانی تا بهشت  برای مومنان می باشد خاطر نشان نمود: این اردوی جهادی به استعداد 15نفر در موضوعات عمران و فرهنگی به مدت 2 روز در روستای کم برخوردار تله شوره با همکاری خیرین و بسیج سازندگی ناحیه فعالیت نمودنند که ان شالله این فعالیت ها در مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: