آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون گفت: مهمترین موضوع در اسلام، دفاع از اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و یگان شهید سلیمانی این شهرستان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت:  مهمترین موضوع در دنیای اسلام و دینداران دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی می باشد.
وی افزود: نقطه مقابل دفاع از اسلام دنیا طلبی و دنیا خواهی است که با کوچکترین قیمت، با آشفتگی بازاری اسلام را رها  و دفاع از ولایت کشیده می شود.
امام جمعه کازرون تصریح نمود: با توجه به آیات و روایات که دفاع از اسلام و خصوصا ولایت یک امتحان بزرگ برای بندگان می باشد و ولایت مداری ابتدای کار است و مهم عیار ولایت پذیری است که چقد اعتقاد داشته باشیم.
وی ادامه داد: شهادت حضرت زهرا(س) و دیگر ائمه اطهار بیدار کننده عده ای در راه دین و اسلام است و تا مفسدان در جامعه اصلاح نشوند غیبت حضرت مهدی (عج) به تاخیر خواهد افتاد.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی تاکید کرد: ایام شهادت حضرت زهرا(س) ایام بیداری کسانی است که می خواهند از دین و حاکمیت خدا بر روی زمین دفاع کنند می باشد و همه بدانند که ما هرچه از ائمه فاصله بگیریم ضرر و زیان بیشتری گرده ایم.
وی خاطر نشان نمود: شهادت حضرت(س) رزمایش دفاع از دین مبین اسلام است و دفاع از دین باید همه جانبه باشد و در این راه نباید هیچ گونه شک و تردیدی در ما باشد.
در این مراسم مداح اهل بیت صمیمی با ذکر مصیبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) حاضرین را به فیض رسانید.
نام:
ایمیل:
* نظر: