آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
توسط گروه جهادی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون صورت گرفت:
مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون از طبخ و توزیع غذای نذری بین نیازمندان همزمان با سالروز شهادت دخت نبي مكرم اسلام حضرت زهرا (س) نوسط گروه جهادی شهدای کشاورزی خبر داد.
مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به سفارش اهل بیت(ع) و احکام اسلامی در دستگیری از نیازمندان اظهار داشت: احسان و نیکوکاری از مفاهیم بسیار ارزشمندی است که در آموزه های دینی بسیار مورد سفارش و تأکید قرار گرفته است و دین مبین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تأکید و توجه ويژه‌ای به موضوع انفاق دارد.

وی ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه با حفظ و شأن کرامت انسانی دانست و افزود: مراسم نذری دادن مملو از ارزش‌های انسانی و اسلامی است که در کنار همیاری و دوستی مردم، نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید و سنت‌های ما و در حقیقت نشانه‌هایی از یکدلی و همدلی مردم و شریک بودنشان در عزای شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

مهندس شفیعی با بیان این مطلب که روحیه کمک به افراد نیازمند باید در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: با این فعالیت های اجتماعی تلاش می کنیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین جامعه مهندسین زنده نگه داریم.

مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون بیان داشت: بسیاری از مهندسین خیر، تهیه و توزیع نذری، اطعام و خیرات را نه‌ فقط مایه خیر، برکت و ثواب دانسته، بلکه یک کار فرهنگی، معنوی، مؤثر و ارزشی می دانند که به لطف خداوند این امر خیر هر ساله پر رنگ تر می شود.

وی در پایان با قدردانی از خیران و نیکوکاران جامعه مهندسین در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت یادآور شد: جامعه بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کازرون در تلاش است تا گامی هر چند کوچک در تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت در راستای رزمایش مواسات و همدلی بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: