آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
امام جمعه شهرستان کازرون
امام جمعه شهرستان کازرون گفت: سلوک فاطمی ارادت قلبی، لفظی و عملی به ساحت مقدس حضرت زهرا(س)و اهل بیت (ع) برای دوری از وسوسه‌های شیطان است.
سلوک شیعی و روش دینداری اسلامی حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهیم
 حجت‌الاسلام صباحی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تنها شیعه معصوم حضرت زهرا(س) است که الگو و اسوه‌اش در حد کمال  است و کسی رغبت، علاقه و دل بسته حضرت باشد خداوند در روز قیامت او را با پیامبر اکرم (ص) با توجه به روایات محشور خواهد کرد.

امام جمعه کازرون افزود: محبت قلبی باید متوجه حضرت زهرا(س) باشد چراکه کسی که توانست رسالت غدیر را به گوش جهانیان برساند و مردم را در ولایت مداری آگاه نماید فاطمه زهرا(س) است.

وی به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) در خصوص حضرت زهرا(س) گفت و بیان داشت: امام حسن عسکری (ع) می فرماید ما محبت خدا بر مردم هستیم و جده ما حضرت زهرا(س) حجت خدا بر ما می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی به جنایت اسرائیل غاصب در فلسطین  اشاره کرد و افزود: امروز اسرائیل در باتلاق غزه گیر کرده است و با توسل  و ارادت به اهل بیت(ع) بر دشمنان دین غلبه خواهیم کرد.

وی گفت: در حالی امروز با هم صحبت می کنیم که جنگ غزه نتیجه ای جز نسل کشی، کودک کشی و خرابی در بر نداشته و همه مردم دنیا در حمایت از مردم فلسطین علیه صهونیست ها  شعار می دهند.

امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: صحنه های مقاومت مردم غزه آمیخته شده با روح بلند سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی است که رزمندگان یمن امروز پرچم حاج قاسم را بلند کرده اند و مهمترین بندر اسرائیل، ایلات را به تعطیلی نزدیک کرده اند.

وی اذعان کرد: نخست‌وزیر اسرائیل خون‌آشام زمانه است و راهی جز شکست خود ندارد که اعلام نماید و پیام مقاومت به آمریکا و کشورهای حامی اسرائیل بهتر است از صحبت از  اسرائیل بعد از جنگ کنند چرا که اسرائیل روز به روز به پرتگاه، سقوط و نفرت جهانی نزدیکتر می شود.

امام جمعه کازرون با توجه به در پیش بودن شب یلدا تاکید کرد: در شب یلدا و اهمیت صله رحم که ثواب بسیار زیادی دارد باید دقت داشته باشیم که حمایت از خانواده‌های بی بضاعت در شب یلدا اولویت قرار دهیم.

پایان پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: