آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
به حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس
به حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس تجلیل از 1000دانش آموز قرآنی در بخش خشت شهرستان کازرون انجام شد.
آیین تجلیل از یک هزار دانش آموز قرآنی در تاریخ ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ در بخش خشت شهرستان کازرون از استان فارس در حضور آیت اله  لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز برگزار شد.
به همت مجموعه فرهنگی بخش خشت و کنارتخته شهرستان کازرون،آیین تجلیل از یک هزار دانش آموز قرآنی در حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.
در این مراسم که با حضور شهید گمنام همراه بود آیت اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس  از نقش معنوی قرآن در جامعه و مدرسه صحبت نمود و خطاب به دانش آموزان  اظهار داشت: بچه های عزیزم تا می توانید قرآن بخوانید، راه سعادت ما انسان ها در همین قرائت قرآن و پیروی از کلام خداوند می باشد.
امام جمعه شیراز در ادامه از دانش آموزان سوال کردند که چرا قرآن بخوانیم؟ که دو نفر از دانش آموزان با پاسخ های خود مورد تشویق قرار گرفتند.
وی در ادامه از مدیران و معلمان مدارس درخواست کردند که توجه ویژه ای به تعلیم قرآن در مدارس داشته باشند و  سپس در همین راستا چهار نفر از مدیران که در زمینه قرآنی در بخش خشت فعالیت دارند  توسط آیت اله مورد تقدیر قرار گرفتند.
تقدیر از مربیان قرآنی و مدیران و تجلیل از دانش آموزان قرآنی، پخش کلیپ و قرائت قرآن توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: