آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) از بازدید علمی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) از نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون در هفته پژوهش خبر داد.
  سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف در خصوص این خبر بیان کرد: به مناسبت هفته پژوهش بسیجیان این حوزه سپاه  ضمن حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی  و توضیحات کارشناس نیروگاه  از قسمت های مختلف نیروگاه بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و تشویق علم آموزان برتر در عرصه های مختلف علمی  پژوهشی با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط این حوزه، نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) شهرستان کازرون از نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون دیدن نمودنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) برنامه های علمی و پژوهشی را یکی از ضروریات بسیج دانست  و افزود: بسیج مانند تمامی عرصه ها  و فعالیت ها باید پیش گام و پیش قراول حرکت علمی کشور باشد.

وی یادآور شد: در هفته پژوهش در تلاشیم تا تمامی برنامه هایی که از طرف پایگاه‌ها برگزار شده در یک جشنواره علمی پژوهشی به نام فرزندان ایران  به نمایش گذاشته شود که  سرفصل های  جشنواره علمی پژوهشی حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه کازرون شامل  بازدید از مراکز علمی و آموزشی، صنعتی و اقتصادی،  معرفی و تشویق نخبگان و نفرات برتر کنکور  و رشته های دانشگاهی به عنوان الگو، تجلیل از پژوهشگران برتر بسیجی، برگزاری کلاس های علمی و تقویتی برای رشد بنیه علمی و تحصیلی بسیجیان، بازدید از کتابخانه های ملی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تهیه مقالات علمی پژوهشی اعضای بسیج است.
نام:
ایمیل:
* نظر: