آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون:
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون: حماسه نهم دی ماه از مهمترین رخدادهای بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: حماسه ۹ دی با عنوان یوم الله بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم این مرز و بوم ماندگار شده است و تعبیر انقلاب سوم نشان از اهمیت و جایگاه والای آن در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت حماسه بزرگ نهم دی ماه کمتر از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیست، افزود: فتنه 88 که محصول طراحی نظام سلطه با همراهی خواص بی بصیرت داخلی بود، با الگوگیری از انقلاب های رنگی در صدد تجزیه ایران و محقق کردن اهدافی که با جنگ نظامی هم نتوانستند به آن دست یابند، بودند.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه این روز سرنوشت ساز نشان از حضور رهبری حکیم و خردمند و مردمی بصیر و هوشیار در ایران اسلامی دارد، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در تمام بزنگاه‌ها و چالش‌ها، با ارائه بهترین رهنمودها، نه تنها برای مردم ایران بلکه برای جهانیان، سد راهی برای هجوم استکبار جهانیان است و مردمی غیور که در مکتب انقلاب اسلامی، از دامان آنها دلیر مردان غیور و شجاعی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافتند.

مهندس شفیعی تصریح کرد: رخداد ۹ دی در واقع خط بطلانی شد بر پندارها و خیال های باطل کسانی که تصور می کردند که رهبری از پشتوانه مردمی برخوردار نیست و با همین توهم تمام توان خود را در شکستن خیمه انقلاب بکار بردند.

وی یادآور شد: حماسه مردم انقلابی ایران اسلامی در 9 دی، امنیت و اقتدار نظام را به اثبات رساند که بدون تردید یکی از مهمترین افراد دخیل در امنیت کشور عزیزمان سردار شهید سلیمانی بود که با استفاده از نیروی ایمان و شهامت، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبرد دفاع از مظلوم و آرمان آزادی فلسطین را در گستره‌ای جهانی و با اقتدار تمام دنبال می‌کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: