آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
فرمانده حوزه امام علی(ع)
فرمانده حوزه امام علی(ع) خبر داد: محیط زیست خانه و میراث همه نسل هاست که همه باید به آن احترام نمایند.
سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) شهرستان کازرون  در حاشیه فعالیت گروه جهادی در جمع آوری زباله اطراف طبیعت شهرستان کازرون اظهار داشت: محیط زیست منبع زندگی، زیبایی و منابع، برای همه موجودات زنده است.
وی ادامه داد: طبیعت همان جایی است که ما با سایر،حیوانات، گونه ها، فرهنگ ها و تمدن ها تعامل داریم و محیط زیست نه تنها برای بقا، بلکه برای رفاه و شادی عموم مردم است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ادامه داد: مسئولیت همگان در برابر محیط زیست این است که طبیعت را هم برای  خودمان و نسل های آینده حفظ کنیم و ما می توانیم این کار را با پذیرفتن عملکردهای سازگار با محیط زیست مانند جمع آوری  زباله رها شده در محیط زیست انجام دهیم.

وی تصریح داشت: محیط زیست خانه و میراث ما است و این وظیفه و حق ما است که به آن احترام بگذاریم و از آن لذت ببریم، با این کارمی توانیم کیفیت زندگی بهتری را برای خودمان و برای همه موجودات زنده روی کره زمین تضمین نمائیم.

عارف در انتها خاطر نشان کرد: جمع آوری زباله های رها شده د ر طبیعت زیبای کازرون  در یک روز زیبای زمستان توسط گروه جهادی امام خمینی (ره)حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام کازرون انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: