آخرین اخبار
کد خبر: ۲۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۷
اسلام به عنوان یک مکتب به مسئله ی اصلاح خانواده عنایت ویژه ای دارد و خوشبختی و شور بختی جامعه را مرتبط با صلاح و فساد خانواده می داند…

 به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون ، در آستانه یوم الله نهم دی ماه همایش بصیرت همسران پاسدار به همت فرماندهی محترم و قسمت فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار گردید.

این همایش که در روز پنجشنبه پنجم دی ماه در کانون رضوان کازرون برگزار گردید، با سخنرانی آقای دکتر زارعی جلیانی رئیس دانشگاه آزاد استهبان و استاد دانشگاه آزاد کازرون همراه بود.

دکتر زارعی مهمترین نظام برای برآوردن نیاز های روحی و معنوی بشر را خانواده دانست و بیان داشت : هدایت و اصلاح خانواده سبب اصلاح جامعه می شود.

رئیس دانشگاه آزاد استهبان در ادامه گفت: اسلام به عنوان یک مکتب به مسئله ی اصلاح خانواده عنایت ویژه ای دارد و خوشبختی و شور بختی جامعه را مرتبط با صلاح و فساد خانواده می داند.

در ادامه جلسه سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون پای صحبت همسران پاسدار این ناحیه نشسته و به سوالات آنها پاسخ دادند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه مقرر گردید همایش بعدی بصیرت همسران پاسدار در بهمن ماه سال جاری در شهر والاشهر (بالاده) برگزار گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: