آخرین اخبار
کد خبر: ۲۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۱
باتلاش و پیگیری های فرمانده ناحیه مقاومت کازرون صورت گرفت:
فرمانده سپاه :با یاری خدا ، خیابان 30 متری دیگری پس از تعیین مساحت مازاد تصرفی توسط شهرداری ، براساس توافقات سابق و توافقات صورت گرفته امروز و انجام تعهدات شهرداری با فوریت پیگیری خواهد شد تا این مسیر نیزجهت رفاه حال مردم به بهرده برداری برسد .

به گزارش سرویس اجتماعی کازرون خبر ، با پیگیری های مستمر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و همکاری شورای اسلامی و شهرداری کازرون ، مسیر رفت و برگشت خیابان علامه دوانی جهت رفاه حال مردم و حل مشکل ترافیکی با همکاری های انجام شده در ستاد کل نیروهای مسلح و نظر مساعد و مثبت فرماندهی و مسئولین سپاه فجر استان فارس ،  ساعت 11:00 صبح امروز ، ششم اسفند به بهره برداری رسید .

در این برنامه که با حضور فرمانده سپاه و سرپرست شهرداری برگزار شد ، اعضای شورای شهر کازرون نیز حضور داشتند .

  فرمانده سپاه ناحیه کازرون در حاشیه این افتتاح به خبرنگار کازرون خبر گفت : امروز کسب رضایت مردم که در تمام عرصه ها و صحنه های انقلاب سنگ تمام گذاشته اند،  بر ما واجب است و ما باید قدردان این ملت فهیم و بزرگ باشیم .

وی همچنین گفت : به زودی و با یاری خدا ، خیابان  30 متری  دیگری پس از تعیین مساحت مازاد تصرفی توسط شهرداری ، براساس توافقات سابق و توافقات صورت گرفته امروز و انجام تعهدات شهرداری با فوریت پیگیری خواهد شد تا این مسیر نیزجهت رفاه حال مردم به بهرده برداری برسد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: