آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری کازرون ؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری کازرون گفت : در زنده نگه داشتن یاد شهدا اهتمام ویژه ای داریم .

به گزارش کازرون خبر ، سعید گرانپایه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : در سه ماهه آخر  سال گذشته ، 115 دیدار از خانواده معظم شهدا  توسط حوزه بسیج شهری امام علی (ع) کازرون صورت گرفته است .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون از برگزاری 7 یادواره برای گرامیداشت شهدای محلات  در سال 92 خبر داد و گفت : امیدواریم با کمک پایگاههای مقاومت بسیج در محلات و اعضای گروههای حلقه های صالحین ، این کار فرهنگی در سال آینده در سطح گسترده تری انجام شود .

وی  ضمن تشریح نحوه اجرای برنامه ها از اهتمام جدی مساجد و پایگاهها در این برنامه ها گفت : علاقه و انگیزه بسیجیان جهت اجرای یادواره ها به حدی است که تقاضا برای برگزاری این آیین بیش از توان اجرایی حوزه شهری است و متاسفانه مجبور هستیم بخشی از درخواست ها را به آینده موکول کنیم .

سروان گرانپایه گفت :  برپایی سفره هفت سین در کنار قبور مطهر شهدا و در جوار خانوده های عزیز شهدا ، همه ساله توسط بسیجیان در گلزارهای شهدا صورت می گیرد که امسال نیز این کار فرهنگی اجرا شد و در کنار سفره هفت سین در گلزارهای شهدا ، ایستگاه های صلواتی نیز داشتیم .

فرمانده حوزه شهری بسیج بیان کرد : خانواده های شهدا چشم و چراغ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و به همین سبب همه تلاش خود را خواهیم کرد تا یاد و خاطره شهدا در جامعه جاری و ساری بماند .

وی گفت : علی رغم همه موانع و مشکلاتی که بعضا وجود دارد ، بسیجیان بدون توقع و انتظار و ادعایی اقدام به برگزاری یادوارها می نمایند و امیدوارم که همه متولیان فرهنگی و ادارات ، علی الخصوص بنیاد شهید توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: