آخرین اخبار
کد خبر: ۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کازرون ؛
افتتاحیه مسابقات فوتسال جام بیت المقدس ، نشست های بصیرتی در بخش های شهرستان و...از جمله برنامه های پیش بینی شده است .
هادی عارف مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون؛ ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر پیش بینی کرده ایم .

 

وی گفت : عملیلات بیت المقدس که به فرمان حضرت امام (ره) به اجرا در آمد و نهایتا هم به آزاد سازی خرمشهر انجامید یکی از پرافتخارترین عملیات هایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتیم و به همین دلیل وظیفه ما هست که این پیروزی بزرگ را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و ذلت ناپذیری جشن بگیریم .

 

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ادامه داد : به همین مناسبت دوازده ویژه برنامه در سطح شهرستان و بیش از 50 برنامه در سطح مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج خواهیم داشت تا خاطرات این فتح الفتوح عظیم را زنده نگه داریم .

 

عارف گفت : نشست تحلیل و بررسی زوایای مختلف عملیلت غرور آفرین بیت المقدس  ، افتتاحیه مسابقات فوتسال جام بیت المقدس ، نشست های بصیرتی در بخش های شهرستان ، برپایی ایستگاههای صلواتی در ورودی شهر و بخش ها و روستا ها ، افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی شهدای نودان ، همایش خرمشهر در نودان ، نشست بزرگ بصیرتی با حضور آحاد مختلف مردم و رزمندگان در سپاه ناحیه مقاومت کازرون از جمله برنامه های پیش بینی شده است .

 

وی در پایان بیان کرد : ، مراسم های خاطره گویی توسط رزمندگان حاضر در این عملیات به صورت همزمان در اکثر مساجد شهرستان نیز بعد از نماز مغرب و عشا در تاریخ 2 خرداد برگزار خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: