آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
بیانیه روز قدس حوزه مقاومت بسیج امام سجاد قائمیه‎:
در بازی پیچیده شطرنج سیاست بازان دغلکار مدعی آزادی و دموکراسی غرب بار دیگر قرعه به نام غزه افتاده است سرزمینی که ملتش پای شرف – تاریخ – هویت و خاکش ایستاده است…
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با گذشت ۱۶ روز از تهاجم اشغالگران صهیونیست به غزه و شنیدن خبر شهادت حدود ۵۰۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۵۰۰ نفر از مردم بی دفاع فلسطین متأسفانه جهان سلطه‌گر تنها به این فجایع نگریسته ؛ صرف نظر از حرکت خوب کشورهای جهان در همبستگی‌های جهانی اما بایستی در عمل و بطور جدی با اعمال قوانین و قطعنامه‌های اثرگذار جلوی این حملات وحشاینه اسرائیل را گرفت چراکه امروز بحث فلسطین نیست بلکه بحث دنیای اسلام و بحث حقوق بشری است که مدعیان آن در دنیای امروز به راحتی از کنارش عبور کرده‌اند.
بار دیگر جهان و جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری‌اند. بار دیگر قاب تلویزیون ها- چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن های پاره پاره- جنازه های زخمی و کودکان و نوجوانان در خاک و خون غلطیده آذین شده است.
اینبار جنایات بی شرمانه و ضدانسانی صهیونیست‌ها که بدون کوچکترین تردید با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی و اروپایی و سکوت شرم آور و خفت بار دولت های مزدور عربی رخ می‌دهد، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.
در فراسوی غمزه های سیاستمداران و بازیگران بین‌المللی این زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه و عراق هستند که جنازه هایشان نقش زمین می‌شوند و در این میان مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین و حراف به اصطلاح مدافعان حقوق بشر که بوق و کرنا و هیاهوهایشان گوش فلک را کر می‌کند سکوت پیش گرفته اند و چشم بر جنایات ددمنشانه صهیونیست ها و کشتار فجیع زنان و کودکان و شکار نوجوانان فلسطینی در کوچه پس کوچه ها و باغ‌ها و مدرسه‌ها بسته اند.
در بازی پیچیده شطرنج سیاست بازان دغلکار مدعی آزادی و دموکراسی غرب بار دیگر قرعه به نام غزه افتاده است سرزمینی که ملتش پای شرف – تاریخ – هویت و خاکش ایستاده است.
استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پس از شکست های پیاپی در میدان دموکراسی و انتخابات در سوریه و عراق برای لاپوشانی فضاحت به بارآمده در افکار عمومی جهان دست به دامن جنگی خونین و یکسویه شده است و به بهانه‌های واهی وحشیانه ترین حملات و تهاجمات را علیه مردم غزه آغاز کرده و با نشان دادن چهره کریه و زشت خود در ماه مبارک رمضان دستشان را به خون مردم مظلوم و بی‌پناه غزه آلوده کردند.
واقعاً کجا هستند سازمان های بین‌المللی پرادعا – سازمان ملل و شورای امنیت و دهها تشکیلات جعلی و دست ساز دیگر که همواره طنین گوشخراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند تا ببینند چگونه ارتشی تا بن دندان مسلح بی محابا و وحشیانه تراژدی دردناکی از مرگ انسانیت را در خاک فلسطین و غزه به اجرا گذاشته است؟
به هر حال امیدواریم خدای متعال جزای رفتار دژخیمانه صهیونیست‌ها را همچون روایات در قرآن که بر سر اقوام پلید و کافر فرود آورده این بار نیز عذابش را بر این افراد شیطان صفت نازل کرده تا قدری دلهای مؤمنان آرام گیرد.
لذا حوزه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد(ع)،بخشداری و مردم غیورقائمیه ضمن محکوم کردن این جنایات ددمنشانه مراتب تنفر و انزجار خود را نسبت به این‌گونه اعمال فجیع و کشتار کثیف اعلام می‌دارد و از سران دولت جمهوری اسلامی ایران و اندیشمندان جهان تقاضا دارد با فشار به مجامع بین‌المللی بخواهند بیش از این ملت مظلوم و کودکان و زنان بی‌گناه فلسطین و غزه برای تامین مطامع و فزون خواهی غاصبان سفاک صهیونیست قربانی نشوند.
بدون تردید پیامدهای نوار غزه نه تنها باید به اتحاد مسلمانان و مقاومت آنان منجر گردد بلکه باید کمک کرد تا اسرائیل برای همیشه از صفحه روزگار محو شود.
 ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر: