آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
جلسه آگاهی سازی سیاسی با موضوع واکاوی جریانات تکفیری و بررسی گروه تکفیری داعش با سخنرانی جناب سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه بسیج کازرون در مرکز آموزش شهید قنبر ترابی ارتش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه بسیج سپاه کازرون جلسه آگاهی سازی سیاسی با موضوع واکاوی جریانات تکفیری و بررسی گروه تکفیری داعش با سخنرانی جناب سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه بسیج کازرون در مرکز آموزش شهید قنبر ترابی ارتش برگزار گردید.

در این همایش که با حضور فرماندهی محترم مرکز آموزش ، مسئول محترم عقیدتی سیاسی و نیروهای کادر و وظیفه پادگان 07 کازرون همراه بود سرهنگ شرفی سخنران جلسه گفت : خیلی از افراد داعش را یک گروهک با رویکرد اهل سنت می پندارند اما واقعیت این چنین نیست . فرمانده ناحیه کازرون در ادامه گفت : برخی دیگر از افراد خود فروخته داخلی و معاندان واقعی شیعیان در خارج از کشور به منظور ایجاد شکاف بین مردم و ایجاد شک و شبهه در دل مردم برای حمایت از مردم مظلوم غزه اینطور بیان می کنند که مردم غزه ناصبی هستند و چه لزومی دارد که شیعیان ایران از ناصبی هایی که امیر المومنین علی علیه السلام را لعن و نفرین می کنند حمایت کنند؟ اما واقعیت اینست که اهالی مظلوم غزه اهل سنت و مسلمان هستند و شاهد این واقعیت اینکه در نوار اشغالی غزه مساجدی با نام مقدس امیر المومنین علی (ع) و امام حسین (ع) وجود دارد که این خود گواه وجود محبت اهل بیت پیامبر (ص) در دل این مردم مظلوم است.ایشان دشمنان واقعی شیعیان را افراد خود فروخته ای مانند یاسر الحبیب که در دامن ام الفساد جهان، انگلیس به اختلاف افکنی میان برادران شیعه و سنی می پردازد و با همکاری با افرادی مانند سید صادق شیرازی تیشه به ریشه ی وحدت مسلمین میزنند دانست.در این همایش که با حضور برادران اهل سنت در کنار برادران شیعه مرکز آموزش 07 همراه بود سرهنگ شرفی اضافه نمود : در 11 استان از کشور اهل سنت وجود داشته و همواره شیعیان و اهل سنت ایران برادرانه با هم زندگی کرده اند. وی اضافه نمود : داعش پایبند به هیچ چیز و هیچکس نیست و هدف آنها از بین بردن اصل اسلام است. وی اشاره کرد عربستان بعد از قطر مجری پیاده کردن سیاستهای آمریکا در منطقه است و در واقع این دو کشور مستعمرات جدید سیاسی آمریکا در منطقه هستند. شرفی افزود این دو کشور در مزدوری برای آمریکا در رقابت هستند و سیاستهای تفرقه افکنانه ی آمریکا و انگلیس را در منطقه دنبال می کنند. در ادامه جلسه سرهنگ شرفی به واکاوی جریانات سلفی و تکفیری خصوصا گروه داعش پرداخته و هدف از تشکیل این گروهها را به جزء بیان نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: