آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون;
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت : بیش از دویست و بیست ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است که توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون ؛ سرهنگ پاسدارغلامرضا شرفی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت : هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای نشان دادن ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است که با توجه به لزوم بازگویی آن در قالب های مختلف ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون همچون سال های گذشته ویژه برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، بصیرتی و معنوی متعددی را در این راستا در سطح شهرستان اجرا خواهد نمود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت : بیش از دویست و بیست ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است که توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود .

وی ادامه داد : در مقوله فرهنگی ، برگزاری شش یادواره شهدا ، اکران فیلم های جشنواره بین المللی مقاومت همزمان با تهران ، برپایی نمایشگاههای فرهنگی در سطح مدارس ، دیدار با خانوده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان ، برپایی ایستگاههای صلواتی ، مراسم های دعا و مناجات ، اجرای مسابقات کتابخوانی ، افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس ، برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی ، برگزاری شب شعر و خاطره ،محفل انس با قرآن و برگزاری همایش های مختلف فرهنگی در زمینه های حجاب و سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

شرفی اضافه کرد : با توجه به اهمیت کار فرهنگی برای خردسالان و همچنین نوجوانان عزیر در سراسر کشور به ویژه در سطح شهرستان ، مرکز رشد و خلاقیت بسیج سپاه کازرون اقدام به راه اندازی اولین کارگاه تولید انیمیشین با تجهیزات مختلف در شهرستان نموده که بالغ بر 40 میلیون تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است .

فرمانده سپاه کازرون بیان کرد : در عرصه سلامت ، بهداشت و درمان نیز بهداری ناحیه مقاومت کازرون با کمک بسیج جامعه پزشکان شهرستان ، طرح ویزیت و درمان رایگان در مناطق محروم شهرستان اجرا خواهد کرد .

وی گفت : برگزاری مسابقات و جام های ورزشی ، در زمینه های مختلف با حضور نوجوانان و جوانان نیز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که با حضور حجم بالایی از بسیجیان ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی اجرا خواهد شد .

شرفی با بیان اینکه همه ی دستاوردهای ما مدیون دفاع مقدس است گفت : بعد از دوران دفاع مقدس نیز تمامی پیشرفت های حاصل شده در زمینه های مختلف با الگوگیری از همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس بوده است و اگر نبود درس های خودباوری این دوران ، شاید این همه دستاورد بزرگ در سطح ملی و فراملی را شاهد نبودیم .

فرمانده بسیج سپاه کازرون بیان کرد : اجرای رژه حماسی توسط 52 گروهان نمونه بسیج نیز در راستای نمایش اقتدار بسیج همزمان با مراسم رژه توسط دیگر نیروهای مسلح در میدان امام حسین (ع) صورت خواهد گرفت .

مسئول هیئت رزمندگان شهرستان همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در محل قدمگاه عروج شهدای جنگ تحمیلی شهرستان خبر داد و گفت : این نمایشگاه در محل کانون رضوان که محل اعزام نیروهای مردمی شهرستان کازرون به جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس بوده است برگزار خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: