آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶
فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه کازرون در هیئت عاشقان ولایت :
همایش بزرگ تربیت فرزند و تحکیم خانواده در قالب هیئت عاشقان ولایت عصر روز چهارشنبه 30مهر ماه 93 با موضوع آسیبهای ماهواره در کانون شهید عسکری کازرون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ناحیه ی کازرون هیئت عاشقان ولایت  عصر روز چهارشنبه 30مهر ماه 93 با موضوع آسیبهای ماهواره در کانون شهید عسکری کازرون برگزار گردید. در ابتدای این برنامه پس از تلاوت آیات وحی ، جناب سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون پشت تریبون قرار گرفت.ایشان با عرض خیر مقدم به حضار و مهمانان گرامی گفتند: متاسفانه گاهی شاهد برخی حرکتها در جریان تغییر و تحولات مدیران استان می باشیم که نتیجه اش می شود توهین و تمسخر و وهن مقدسات شیعیان.ایشان با اشاره به مسئله پیش آمده ی اخیر در روز بزگداشت حافظ شیرازی و حرکت موهن یکی از مسئولان در رویارویی با این مسئله اذعان داشت :کسانی که به ساحت مقدس روضه ی امام حسین (ع) اهانت می کنند و موقعی که مسئولان دلسوز نظام که از بچگی با نام امام حسین (ع) بزرگ شده اند و آنجایی که بزرگترین هجمه ها به انقلاب و ایران وارد شده با تمسک به امام حسین (ع)جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند نقدی وارد میکنند، آن آقایی که باید عذر خواهی کند،میگوید:برخی خود را در همه ی ابعاد صاحب فضل می دانند.این گونه مسئولان باید بدانند که این اهانت از طرف بچه هیاتیها و مذهبی ها و خانوادی شهدا بی پاسخ نخواهد ماند . وی ادامه داد : مگر از یاد برده اید که وقتی اصحاب فتنه که هشت ماه کشور را دچار بحران نمودند،به خیمه ی عزای امام حسین (ع) توهین کردند،مردم طومار آنها را در کمتر از یک روز در 9 دی ماه پیچیدند . بدانید اگر عذر خواهی نکنید، فرزندان امام حسین (ع) چنان سیلی محکمی به صورت شما خواهند زد که در کنار همان وزیرتان که لندن نشین شده و مشغول دریوزگی است و برای امرار معاش هر روز نوکر یک شبکه ی ضد انقلاب است جا خوش کنید. سرهنگ شرفی اضافه نمود :استان فارس در انقلاب از همه ی استانها جلوتر بوده است، سه شهر کازرون ، جهرم و شیراز از شهرهای انقلابی می باشند. ایشان اضافه نمودند:در اسلام سلمان فارسی از ماست و در تاریخ ایران تخت جمشید و بیشاپور بیانگر قدمت فارس است.این استان 14600 شهید تقدیم نظام نموده است.وی خطاب به این مسئولینی که نسبت به مقدسات بی تفاوت و گاهی اوقات معاند نشان داده می شوند گفت:مواظب اعمال و رفتار و گفتارتان باشید که با رمز یا حسین (ع) برای همیشه پاسختان را خواهیم داد.




آن مدیری که به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین می کند،اگر عذر خواهی نکند،مردم ولایتمدار فارس طومار او را مانند 9 دی در کمتر از یک روز جمع می کنند.

آن مدیری که به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین می کند،اگر عذر خواهی نکند،مردم ولایتمدار فارس طومار او را مانند 9 دی در کمتر از یک روز جمع می کنند.




نام:
ایمیل:
* نظر: