آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در رزمایش خاتم‌الانبیاء (ص) کازرون:
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در رزمایش خاتم‌الانبیاء (ص) که 13 و 14آذرماه با حضور بسیجیان شهرستان کازرون در پادگان آموزشی امام رضای این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز نظام سلطه و دنیای استکبار در برابر فرهنگ بسیجی به‌ستوه آمده و با خواری و ذلت روزبه‌‌روز سنگرهای خود را از دست می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در رزمایش خاتم‌الانبیاء (ص) که 13 و 14آذرماه با حضور بسیجیان شهرستان کازرون در پادگان آموزشی امام رضای این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز نظام سلطه و دنیای استکبار در برابر فرهنگ بسیجی به‌ستوه آمده و با خواری و ذلت روزبه‌‌روز سنگرهای خود را از دست می‌دهد.

وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، پایداری ولایت‌فقیه و فرهنگ بسیجی برشمرد و افزود: در مذاکرات هسته‌ای چه موفق شویم و چه نشویم با یاری خدا نیازی به کشورهای استکباری نداریم چراکه با همت جوانان بسیجی همچنان به شکوه و عظمت کشورمان افزوده می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: در کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه، لبنان و افغانستان فرهنگ بسیجی در حال تکثیر بوده و ملت‌های این کشورها با روحیه بسیجی آماده فداکاری هستند.

کوشکی فرهنگ بسیجی را برخاسته از متن قرآن کریم دانست و متذکر شد: گسترش فرهنگ بسیج و حضور مردم در این عرصه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «راه قدس از کربلا می‌گذرد» تصریح کرد: امروز کلام نورانی حضرت امام (ره) تحقق یافته و با گسترش فرهنگ بسیجی و تبعیت از امام و شهدا و درایت حکیمانه مقام معظم رهبری روزبه‌‌روز به مقصد نزدیک‌تر می‌شویم.

این مسئول در ادامه از نمایش اقتدار بسیجیان کازرون در رزمایش خاتم‌الانبیای این شهرستان تقدیر کرد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان داشت: رزمایش خاتم‌الانبیاء(ص) در دو مرحله ابتدا با حضور گردان‌های بسیجی این استان در خنج و نیز در سایر شهرستان‌ها و در شهر کازرون در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی ادامه داد: امروز اقتدار بسیج اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی و برهم‌زننده نقش شوم دشمنان است.

وی افزایش توان رزمی و نظامی بسیج، ایجاد شور و شوق و بالا بردن روحیه جوانان بسیجی در یک فضای معنوی را از جمله اهداف برگزاری رزمایش خاتم‌الانبیاء(ص) برشمرد.

 

خبرنگار: هاشمی کشکولی

نام:
ایمیل:
* نظر: