آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
همزمان با جشن امحاء شش هزار دستگاه ماهواره اتفاق افتاد:
در مراسم جشنی که با عنوان «تحکیم شرافت» در ورزشگاه 22 بهمن شیـــراز و با حضور گسترده مردم و خانواده ها برگزار شد بیش از شش هزار گیرنده ماهواره که به صورت داوطلبانه طی فقط شش ماه گذشته به بسیج و سپـاه تحویل گردیده بود، امحاء شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون ، بعد از آنکه رفتارهای سلبی در مهار نفوذ ماهواره به عنوان یک ابزار مهم در جنگ تمام عیار دشمنان این مرز و بوم جواب نداد، بسیج با تمسک به موضوع اقناع خانواده ها به جنگ با این پدیده رفته است.

 

در شیـــراز در مراسم جشنی که با عنوان «تحکیم شرافت» در ورزشگاه 22 بهمن با حضور گسترده مردم و خانواده ها برگزار شد بیش از شش هزار گیرنده ماهواره که به صورت داوطلبانه طی فقط شش ماه گذشته به بسیج و سپـاه تحویل گردیده بود، امحاء شد.

 

در حاشیه این مراسم از علی احمدی همان نوجوان اهل روستای خیرات آباد کازرون که با اقدام جالب خود باعث شده بود،چند خانواده از روستا او، ماهوارهایشان را تحویل بدهند، تقدیر به عمل آمد.

 

علی احمدی  عضو حلقه شجره طیبه صالحین از پایگاه قمربنی هاشم (ع) در روستای خیرات آباد کازرون است که به کارگری پرداخت و از درآمد حاصله یک دستگاه مبدل دیجیتال خرید و به خانواده اش داد تا جایگزین ریسیور ماهواره شود، تقدیر شد.

 

گفتنی است این نوجوان در خانواده ای زندگی می کرد که از وضعیت مالی نسبتا خوبی برخوردار بود و وی برای اینکه به خانواده اش بفهماند که ماهواره اثر مخربی در روابط خانوادگی ایجاد می کند بدور از چشم پدر ومادر در یک محل به کارگری پرداخت و از درآمد حاصل آن یکدستگاه مبدل دیجیتال خریداری کرد و به خانواده اش تحویل داد وماهواره را از خانه بیرون کرد.

 

 علی سال گذشته چند روزی را به کار در میدان تره بار که در نزدیکی روستایشان است پرداخت و دستمزد حاصل از کارش را برای خرید یک دستگاه گیرنده دیجیتال هزینه کرد.

 

این نوجوان بسیجی می گوید: حضور درمسجد و استفاده از صحبت های امام جماعت مسجد باعث شد که با الهام گرفتن از نوجوان بسیجی ،شهید فهمیده که با نارنجک خودش را به تانک دشمن زد من هم با این حرکت بتوانم در حد توان با فرهنگ مخرب دشمن در بین مردم روستا مقابله کنم.

 

وی اظهار می دارد: هنوز هم حاضرم کارکنم و درآمد حاصل از کارم را مبدل دیجیتال خریداری کنم و در اختیار همه خانواده های روستا  قرار دهم تا از ماهواره استفاده نکنند.

 

حجت الاسلام رصاف، دبیر جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس در این مراسم ضمن تحسین اقدام ایثارگونه این نوجوان  نوجوان 13ساله کازرونی که با تلاش و کارگری درآمدی به دست آورده و با خرید دستگاه دیجیتال ماهواره را از خانه خود و دیگران دور کرده است، گفت: دشمنان بدانند تا زمانی که در کشور ما از این 13 ساله‌هایی که ادامه دهنده راه شهید فهمیده هستند، وجود دارد آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

 

رئیس نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس، امحاء شش هزار دستگاه ماهواره را نجات شش هزار خانواده دانست و از کسانی که زمینه این اقدام را فراهم کردند، سپاسگزاری کرد.

 

تجلیل از اقدام جالب بسیجی 13 ساله کازرونی در مرکز استان
نام:
ایمیل:
* نظر: