آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
در آستانه هفته سلامت صورت گرفت:
در آستانه هفته سلامت،اولین جلسه مسئول بهداری ناحیه مقاومت کازرون با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.


به گزارش تنویر، در آستانه هفته سلامت،اولین جلسه مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج با مسئول بسیج جامعه پزشکی و رئیس شبکه بهداشت  کازرون برگزار شد.
.

مسئول بهداری سپاه، در این دیدار ضمن تبریک سال نو، از ضرورت توجه هرچه بیشتر عموم مردم به سلامت فردی سخن گفت و اشاره کرد: وظیفه ما و همه مسئولین مربوطه است که نکات بهداشتی را بیش از پیش به اطلاع عموم برسانیم و با این کار از درد و رنج بیماری و هزینه های درمان جلوگیری کنیم.


بلوری زاده اظهار داشت: اگر مردم نسبت به خطرات موجود آگاهی کافی داشته باشند حتما به مقوله سلامت اهمیت لازم را خواهند داد چون پیشگیری از هر جهت آسان تر از درمان است.


 در ادامه این جلسه مصوب گردید که از تاریخ یکم اردیبهشت لغایت هفتم اردیبهشت ماه، برنامه های هفته سلامت با شعار" ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره"  به شرح ذیل اجرا گردد:


 ابتدا زنگ هفته سلامت در یکی از مدارس شهر کازرون به صدا در آید، سپس رژه خودروهای امدادی اورژانس ،هلال احمر و سپاه در سطح شهر برگزار گردد وپلاکاردهایی در سطح شهر نصب، و غرفه های بهداشت،مشاوره، ویزیت رایگان و همچنین مسابقات فرهنگی بهداشتی در مقابل شبکه بهداشت واقع در خیابان طالقانی برپا شود.


 همچنین مقرر گردید بسته های آموزشی در سطح شهرستان پخش شود و روز جمعه، بیست و یکم فروردین در مصلی نماز جمعه، به مناسبت روز زن، ایستگاه سلامت برپا شود و ویزیت رایگان پزشک عمومی، متخصص و ماما، ویژه بانوان برقرار شود.


 در آخر نیز اصغر بلوری زاده مسئول بهداری سپاه، باقدردانی از دکتر بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی، که نهایت همکاری را در خدمت رسانی به مردم داشتند،اضهار داشت: امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان "دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی" نام گرفته بتوانیم با همکاری یکدیگر زمینه زندگی بهتر با سلامتی و تندرستی، برای مردم عزیز و فهیممان رقم بزنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: