آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴
فرمانده سپاه کازرون:
غلامرضا شرفی گفت: شما ببینید، نقش زنان در طول تاریخ بسیار کلیدی و سرنوشت ساز بوده، تا آنجا که قیام هایی به خاطر حضور یا عدم حضور آنها پیروز شده یا شکست خورده است.

بدون شک حضرت فاطمه بزرگترین الگوی تمام طول تاریخ برای زنان، بلکه بشریت استفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه( سلام الله علیها) و رهبر کبیر انقلاب گفت: بدون شک حضرت فاطمه بزرگترین الگوی تمام طول تاریخ برای زنان، بلکه بشریت است.


فرمانده سپاه کازرون اظهار داشت:آنجا که خداوند در حدیث قدسی، خلقت هستی،خلقت پیامبر(ص) که خود انسان کامل و قطعا با عظمت ترین وجود پس از حضرت حق است و خلقت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) را به خلقت وجود نازنین ام ابیها(س) گره میزند، نشان از عظمت بانوی دو عالم دارد، لذا باید این بانو الگویی برای تمام بشریت باشد.


سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در ادامه بیان داشت: آنجا که حضرت امام خمینی(قدس سره شریف) به درستی و حکیمانه فرمودند "از دامن زن، مرد به معراج میرود" را همه، خصوصا بانوان باید سرلوحه خویش قرار دهند، چرا که هر دامنی، مرد را به  معراج نمی برد، بلکه مردی که به معراج می رود، از دامن زنیست که شاگرد مکتب فاطمه(سلام الله علیها) است.


سرهنگ شرفی افزود: این همان سبک زندگی ایرانی-اسلامیست که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برآن تاکید دارند و زنان ما در این ایام مبارک باید ببینند که زهرا(س) رفتارش در همسرداری،تربیت فرزند،تلطیف کردن کانون خانواده و... چگونه است.


غلامرضا شرفی گفت: شما ببینید، نقش زنان در طول تاریخ بسیار کلیدی و سرنوشت ساز بوده، تا آنجا که قیام هایی به خاطر حضور یا عدم حضور آنها پیروز شده یا شکست خورده است.


شرفی خاطرنشان کرد: مثلا در جریان قیام مسلم بن عقیل، ابتدا جمع کثیری مسلم را همراهی کردند، ولی ابن زیاد با فریب دادن زنان کوفی باعث شد تا مادران و همسرانی که پسر یا شوهرشان برای یاری مسلم شمشیر کشیده بودند، در کمتر از نیم روز او را رها کنند و در نتیجه آن فجایع در جریان شهادت مسلم، و در ادامه، آن مصیبت عظمی در کربلا رقم خورد، ولی از آن طرف، در همین جریان کربلا، شیر زنانی می بینیم که با افتخار همسر و فرزندان خود را به یاری حضرت اباعبدالله تشویق کردند که سر آمد همه آنها حضرت زینب کبری(س) و حضرت ام البنین بود و بازهم در همین قضایای کربلا زنان به ظاهر عادی اما بزرگی چون همسر زهیربن قین را می بینیم که زهیر را به دیدار با امام حسین(ع) تشویق می کند که در نتیجه آن دیدار،زهیر به شهدایی پیوست که تمامی بزرگان تاریخ در حسرت مقام اویند.


وی بیان داشت: پس باید بدانیم که خیلی ها با تشویق همسر یا مادر خود عاقبت به شر شدند و کسانی هم با تشویق همسر یا مادر خود به نهایت عظمت رسیدند.


فرمانده ناحیه مقاومت کازرون گفت: در مشروطه زنان پای کار نیامدند و آن جریانات پیش آمد،در انقلاب و دفاع مقدس زنان با تمام وجود در صحنه بودند و در نتیجه آنچنان پیروزی به دست آمد که رهبرش به پشتوانه همان زنان و مردان، صدای خورد شدن استخوان های نظام های سست شرق و سپس غرب را به دنیا مخابره کرد.


وی عنوان کرد: حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) جمله ای به این مضمون فرمودند که "زنان ما در انقلاب مقدمند" و این نشان از وجود تعداد کثیری از زنانیست که علاوه بر خود، فرزندان و همسرشان را به یاری دین خدا تشویق کردند.


شرفی افزود: امروز هم، برای شکل گیری سبک زندگی ایرانی-اسلامی نیاز است که بانوان پای کار باشند، چون مسائل مختلف از جمله بحث تربیت فرزند،فرزند آوری،ریشه کن کردن ماهواره و... همه و همه با حضور فعال خانم ها قابل حل است، در غیر اینصورت قطعا منجر به شکست می شود و برخی از معضلات همچون تهدید نسل بسیار جدیست و در صورت ادامه یافتن روند موجود، چند دهه بعد دچار فاجعه در کشور خواهیم شد.


در پایان سرهنگ شرفی خاطر نشان کرد: ملت ما به ویژه بانوان نشان داده اند که به آرمان های انقلاب اسلامی پایبندند، و هرجا که احساس خطر کرده اند با تمام توان وارد صحنه شدند و اکنون نیاز است که خطراتی چون تهدید نسل،از بین رفتن فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی و... را برای خانواده ها جا انداخت و آنوقت است که تعهد ملت عزیزمان همچون دوران دفاع مقدس آشکار خواهد شد و هر توطئه ای را خنثی خواهند کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: