آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار شرفی با یادآوری عهد شکنی ها و توطئه های غرب گفت: در صورت توافق بر سر پرونده هسته ای، توان موشکی و نظامی، حقوق بشر و حمایت از جبهه مقاومت را دست آویز و بهانه قرار خواهند داد چون مسئله اصلی موجودیت جمهوری اسلامیست و مسئله هسته ای بازیچه ای بیش نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر، با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا گفت: به فرموده امام(رحمت الله علیه) رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش بود و پر واضح است که در چنین رابطه ای چه کسی متضرر می شود.


فرمانده سپاه کازرون اظهار داشت: در ذات آمریکاست که خوی استکباری خود را به نمایش بگذارد، اما قرار نیست ما بپذیریم بره ای باشیم که دریده می شود.


سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: ما اگر لانه جاسوسی را نمی گرفتیم بازهم آمریکا با ما قطع رابطه می کرد چون آنها با موجودیت جمهوری اسلامی مخالفند، و هرکس خواسته یا ناخواسته چهره آمریکا و همپیمانانش را بزک کند که شاید مردم ایران با آنها کنار بیایند سخت در اشتباه است.


سرهنگ شرفی در ادامه بیان داشت: آمریکایی ها تمام توان خود را بکار بستند تا به نحوی جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما وقتی نا امید شدند تصمیم گرفتند یک فرد سراسر جنون قدرت و کشور گشایی را با حمایت های سیاسی،اقتصادی،تسلیحاتی و اطلاعاتی به جان ملت ایران بیندازند تا شاید بتوانند به آرزوهای بر باد رفته خود چنگ بزنند و اگر نه، صدام حقیر تر از آن بود که بتواند با ایران وارد جنگ بشود، و حتی باید به خود آمریکایی ها گفت، که یک کشور با پیشینه چهارصد ساله، توان مقابله و نابودی یک تمدن ده هزار ساله را ندارد و آنها در حدی نیستند که بتوانند به ایران امر و نهی کنند.


غلامرضا شرفی افزود: تمامی مشکلات جهان اسلام از آمریکا و لانه جاسوسی اش نشات می گیرد و مسلمین باید ریشه شیطان اکبر را بخشکانند تا فتنه ها به پایان برسد.


شرفی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای و زیاده خواهی های استکبار جهانی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها قطعا قابل اعتماد نیستند و حد یقف ندارند.


وی با یادآوری عهد شکنی ها و توطئه های غرب گفت: در صورت توافق بر سر پرونده هسته ای، توان موشکی و نظامی، حقوق بشر و حمایت از جبهه مقاومت را دست آویز و بهانه قرار خواهند داد چون مسئله اصلی موجودیت جمهوری اسلامیست و مسئله هسته ای بازیچه ای بیش نیست.


شرفی در پایان با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی در خصوص تهدید نظامی، بیان داشت: آرزوی هر آزاده ای در دنیاست که کوچکترین غلطی از آنها سر بزند تا به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم و آمریکا را از درون متلاشی کنیم.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: