آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
به مناسبت روز ارتش صورت گرفت؛
به مناسبت روز ارتش فرمانده سپاه کازرون و هیئت همراه با امیر سرتیپ دوم محمد عسکری فرمانده مرکز آموزش 07 شهید قنبر ترابی دیدار کرد.

به گزارش تنویر، به مناسبت روز ارتش، فرمانده سپاه کازرون و هیئت همراه با امیر سرتیپ دوم محمد عسکری دیدار کرد.

 در این دیدار صمیمانه که در دفتر فرمانده مرکز آموزش 07  شهید قنبر ترابی ارتش صورت می گرفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک روز ارتش گفت: در شرایط کنونی که استکبار جهانی از تاثیر نهادن بر ملت بزرگ ایران و از هم پاشیدن مرکزیت جبهه مقاومت نا امید شده است و دیوانه وار سعی در تشکیل و تجهیز گروه های تکفیری و برهم زدن آرامش ملت های منطقه دارد، ملت ما باید با پایبندی به شعار سال، توطئه های دشمنان را خنثی کند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی افزود: قطعا یکی از اضلاع مهم شعار سال متوجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و باید همچون گذشته که در طول عمر پر برکت جمهوری اسلامی با همدلی و وحدت موجب ایجاد منطقه ای امن در خاور میانه ای نا امن شده اند سعی در افزایش توان دفاعی و آمادگی نیروهای تحت امر کنند تا دشمنان قسم خورده انقلاب نومید و ملت های آزاده و دلبسته به مکتب حضرت امام(ره) و رهبر عظیم شان انقلاب(مدظله العالی) امیدوار به آینده به حرکت ضد استکباری-صهیونیستی خود ادامه دهند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در پایان ضمن تقدیر از امیر سرتیپ دوم محمدعسکری خاطر نشان کرد: ایشان همیشه در امورات مختلف برادرانه از بسیج حمایت کرده اند و بنده وظیفه خود دانستم که جهت قدردانی شخصا به دیدن ایشان بیایم.

دیدار فرمانده سپاه کازرون با فرمانده مرکز آموزش 07 ارتشدیدار فرمانده سپاه کازرون با فرمانده مرکز آموزش 07 ارتشدیدار فرمانده سپاه کازرون با فرمانده مرکز آموزش 07 ارتش
نام:
ایمیل:
* نظر: