آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران؛
جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور در سپاه کازرون با فرمانده این ناحیه دیدار کردند.

به گزارش تنویر، جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور در سپاه کازرون با فرمانده این ناحیه دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه تعدادی از اعضاء شورای تامین و مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره اطلاعات و مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و با تبریک سالروز تاسیس سپاه از خدمات سپاه در عرصه های مختلف خصوصا نقش آفرینی در مسائل فرهنگی و حفظ آرامش شهر قدردانی کردند.

در ادامه فرمانده سپاه کازرون با یادآوری وظایف خطیر سپاه و بسیج در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در تمامی سطوح برای خدمت به نظام، رهبری عظیم الشان و مردم ،همیشه در صحنه بوده و وظیفه خود را پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی می داند.

غلامرضا شرفی در پایان ضمن تشکر بابت حضور مسئولین گفت: هدف همه ما برطرف کردن مشکلات مردم و دستیابی به اهداف والای نظام اسلامی است که انشاء الله با همدلی و همزبانی به این مهم خواهیم رسید.

دیدار جمعی از مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه کازرون + عکسدیدار جمعی از مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه کازرون + عکسدیدار جمعی از مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه کازرون + عکسدیدار جمعی از مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه کازرون + عکسدیدار جمعی از مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه کازرون + عکس
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: