آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
مسئول اطلاعات سپاه کازرون در گفت و گو با تنویر؛
پایگاه تاکتیکی اطلاعات ناحیه مقاومت کازرون طی یکسری اقدامات شناسایی و تعقیب عوامل مشکوک، موفق به کشف بیش از 70 لیتر مشروبات الکلی و دستگیری متهمان شد.

به گزارش تنویر، پایگاه تاکتیکی اطلاعات ناحیه مقاومت کازرون طی یکسری اقدامات شناسایی و تعقیب عوامل مشکوک، موفق به کشف بیش از 70 لیتر مشروبات الکلی و دستگیری متهمان شد.

مسئول اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر گفت: باتوجه به اینکه برخی از درگیری های صورت گرفته به علت مصرف مشروبات الکلی است تمام توان خود را در عرصه برخورد با عاملان تولید و توزیع مایع های مست کننده بکار خواهیم گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به وظایف ذاتی این نهاد افزود: بیشترین توان خود را جهت پیشگیری از انحرافات اخلاقی، فرهنگی و سیاسی بکار می گیریم و در این زمینه موفقیت های قابل توجهی در چند ماه اخیر کسب کرده ایم اما اگر اشخاصی سعی در تشکیل باند و انجام اقدامات مخرب سازماندهی شده داشته باشند قطعا برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: خانواده ها با نظارت بر فرزندان خود سهم بسیاری در کاهش انحرافات می توانند ایفا کنند و به آنها توصیه می کنم قبل از آنکه نوجوانان و جوانانشان در دام اراذل و اوباش بیفتند به فکر چاره باشند چون گاهی اوقات به سختی ممکن است افراد درگیر در مسائلی چون مواد مخدر، مشروبات الکلی و... را احیاء کرد.


کشف بیش از 70 لیتر مشروبات الکلی و دستگیری متهمان + عکسکشف بیش از 70 لیتر مشروبات الکلی و دستگیری متهمان + عکس

 

نام:
ایمیل:
* نظر: